Gå til innhold

Emily, Ava, Lily, Aria Lara?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Postet litt for fort..

Skulle også stå hvilket liker dere best? Barnet blir halvt britisk men navnet skal fungere i begge land.

Navnet får britisk uttale siden det er der vi bor.

På forhånd takk.

Anonymous poster hash: 039d6...775

Ava er nydelig! Vurderer det selv til nr 2. Lily har jo blitt veldig populært. Personlig er jeg ikke så glad i Aria, Arianna o.l. Syns det er litt hardt, med norsk uttale da.  Emily er kjedelig.. Lara var kult :)

Anonymous poster hash: 0acc4...ca7

Annonse

Vi er veldig usikre på Aria, fordi folk kanskje forbinder det med Pretty Little Liars og Game of Thrones. Så vi har nok strøket det av listen. 

Lara kommer stadig nærmere toppen. Det er ikke så veldig mange som heter det, hvertfall ikke i vår omgangskrets. Vi kjenner bare 1 stk annen Lara (en voksen dame). Mens det kryr av unger som heter Emily. 

Ja, ja - vi får se når hun kommer. TAkk for hjelpen alle sammen :)

HI

Anonymous poster hash: 039d6...775

Vi er veldig usikre på Aria, fordi folk kanskje forbinder det med Pretty Little Liars og Game of Thrones. Så vi har nok strøket det av listen.  Lara kommer stadig nærmere toppen. Det er ikke så veldig mange som heter det, hvertfall ikke i vår omgangskrets. Vi kjenner bare 1 stk annen Lara (en voksen dame). Mens det kryr av unger som heter Emily.  Ja, ja - vi får se når hun kommer. TAkk for hjelpen alle sammen :) HI Anonymous poster hash: 039d6...775

Har faktisk aldri sett hverken Game of Thrones elles Pretty Little Liars så visste ikke at det navnet blir brukt der. Så jeg forbinder det heller ikke med de seriene. Emily er nok ganske populært, ja. Lara kjenner jeg ingen barn som heter, bare på min alder. Ava er fint på engelsk uttale, men liker det ikke på norsk. Lily er veldig fint, men poppis. Lykke til med valget. Hold oss oppdatert. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...