Ileus Skrevet 8. mai 2015 #26 Skrevet 8. mai 2015 Da vi hadde hest hadde vi med spade så vi kunne kaste møkka ut i grøfta.
Cruella De Vil Skrevet 8. mai 2015 #27 Skrevet 8. mai 2015 Herregud for ei nepe du er! Hestebæsj er så og si reint høy/gress. Du får trå utenom. Glad jeg ikke er ei surmegga kjerring som deg. Ikke rir jeg hest, men å irritere seg over noe sånt er bare tåpelig! Anonymous poster hash: 0979c...76f Så hvis du er ute og sykler, er det helt uproblematisk for deg hvis du sykler gjennom hestebæsj som da spruter opp på ryggen din? Jeg har også irritert meg over store mengder hestebæsj som sperrer hele turstien. Jeg blir glad over å lese at det er mange som går av hesten og skyver bæsjen ut mot kanten, mer er det ikke som skal til!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #28 Skrevet 8. mai 2015 Så flytt til byen da. Herregud så mye dumme folk. Skjønner ikke hva fisefine frøkner som deg gjør utenfor bykjernen. Anonymous poster hash: ce531...469
Mamma_til_2 Skrevet 8. mai 2015 #30 Skrevet 8. mai 2015 Så flytt til byen da. Herregud så mye dumme folk. Skjønner ikke hva fisefine frøkner som deg gjør utenfor bykjernen. Anonymous poster hash: ce531...469 Ikke bedre i byen her er det politihester og politiet tar heller ikke opp etter hestene sine!
skjotta Skrevet 8. mai 2015 #31 Skrevet 8. mai 2015 Siden hestemøkk kan inneholde stivkrampebakterier bør den fjernes fra gangvei/fortau.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #32 Skrevet 8. mai 2015 Herregud for ei nepe du er! Hestebæsj er så og si reint høy/gress. Du får trå utenom. Glad jeg ikke er ei surmegga kjerring som deg. Ikke rir jeg hest, men å irritere seg over noe sånt er bare tåpelig! Anonymous poster hash: 0979c...76f Så hvis du er ute og sykler, er det helt uproblematisk for deg hvis du sykler gjennom hestebæsj som da spruter opp på ryggen din? Jeg har også irritert meg over store mengder hestebæsj som sperrer hele turstien. Jeg blir glad over å lese at det er mange som går av hesten og skyver bæsjen ut mot kanten, mer er det ikke som skal til! Regner med du har skjermer på dine sykkelhjul? Det har jeg så aldri opplevd det problemet Vokst opp i by og på "landet" og hvis hestebæsj er et verdens problem for Hi så burde hun få seg en hobby. Anonymous poster hash: 0979c...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå