Gå til innhold

Kjole etc til bryllup (som gjest)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er invitert i et bryllup i begynnelsen av juni, og er så usikker på hva jeg skal ha på meg! Sist jeg var i bryllup var for 8 år siden, og har inntrykk av at det er mer "big deal" nå?! Det står ikke kleskode på invitasjonen, men jeg tenkte i ugp noe sommerlig. Selvfølgelig pen kjole, men lys (ikke hvit!) og relativt enkel. Tenkte meg knelang, type coctailkjole. Men så har jeg snakket med flere som mener at det kun er fotsid som gjelder, type ballkjole. Blir ikke det litt voldsomt i kirka? Kjenner godt bruden, og hun sier at det er høyst valgfritt, men er jo ikke gøy å skille seg ut heller. Dere som skal i sommerbryllup, hva skal dere gå i? Gjerne bilde:)

Anonymous poster hash: c2f69...d54
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at en type coctail kjole må være helt greit, så lenge det ikke er en for hverdagslig kjole. Jeg har i hvertfall hatt på meg det i de tre siste bryllupene jeg har vært i, og ikke følt meg verken underpyntet eller utenfor på noen måte ;) Skal i bryllup til lillesøster og være forlover i sommer, så da velger jeg en lang litt mer pyntet kjole.

Anonymous poster hash: aeb4c...e49
Skrevet

Jeg er litt der at det hjelper ikke aat " alle andre" går i maxikjoler og ballkjoler når jeg ser ut som en kortvokst tjukkas i nevnte plagg. Syns det er viktigere at jeg kler kjolen min enn at den står i stil med de andre. I bryllupet jeg skal i til høsten skal jeg gå i en dyp grønn 40-talls inspirert cocktailkjole med epireliv og sidt skjørt for den type kjole kler kroppen min veldig godt :)

Anonymous poster hash: de788...ecd

Skrevet

Jeg skal i bryllup i sommer og har kjøpt lang kjole med litt bling på overdelen fra www.floyd.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...