rumpetroll*i*magen Skrevet 6. mai 2015 #1 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg hadde dessverre en medisinsk abort etter påvist MA ved tidlig ultralyd i forrige uke.. Syns det hele var helt forferdelig å oppleve, trodde selv jeg var 12+2 den dagen aborten ble gjennomført. Syns det er fælt hvor lei meg jeg har vært, og hvor ustabilt humøret har vært etterpå.. Hvor lenge kommer jeg til å ha det sånn? Knekker helt sammen innimellom. Hvordan har dere som har vært igjennom dette før opplevd dette? Samtidig tenker vi jo på å prøve igjen, men har blitt rådet til å vente til etter andre mens...men syns jo det blir rart å begynne med prevensjon igjen nå?? Hva tenker dere? Uff, mange tanker på en gang, litt rotete dette... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144213641-ma-medisinsk-abort-n%C3%A5r-pr%C3%B8ve-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChaChi Skrevet 6. mai 2015 #2 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Vet ikke om du har lest tråden, men er en på over 70 sider som heter eggløsning/ prøving etter MA. velkommen inn dit <3 der vil du finne mye god støtte, masse flotte damer der ☺ Har selv hatt to MA, oppdaget uke 13 og 14, den siste nå i januar, og det er en helt forferdelig opplevelse. alle følelsene og mer til du sitter med er normale, det vil du se på den tråden jeg nevnte.. jeg gråt av de merkeligste ting de første to ukene.. var sykemeldt i nesten en måned for å komme meg ovenpå igjen.. Til det du spør om anng prøving så startet vi prøvingen når blødningene sluttet. Men skal jeg være ærlig burde vi ventet til etter første mens, for første mens etter MA var voldsom.. Vi var heldige og spiren satt 2. Pp etter MA. Endret 6. mai 2015 av ChaChi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144213641-ma-medisinsk-abort-n%C3%A5r-pr%C3%B8ve-igjen/#findComment-147182165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumpetroll*i*magen Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2015 Vet ikke om du har lest tråden, men er en på over 70 sider som heter eggløsning/ prøving etter MA. velkommen inn dit <3 der vil du finne mye god støtte, masse flotte damer der ☺ Har selv hatt to MA, oppdaget uke 13 og 14, den siste nå i januar, og det er en helt forferdelig opplevelse. alle følelsene og mer til du sitter med er normale, det vil du se på den tråden jeg nevnte.. jeg gråt av de merkeligste ting de første to ukene.. var sykemeldt i nesten en måned for å komme meg ovenpå igjen.. Til det du spør om anng prøving så startet vi prøvingen når blødningene sluttet. Men skal jeg være ærlig burde vi ventet til etter første mens, for første mens etter MA var voldsom.. Vi var heldige og spiren satt 2. Pp etter MA. Takk for svar, ChaChi! Melder meg inn der.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144213641-ma-medisinsk-abort-n%C3%A5r-pr%C3%B8ve-igjen/#findComment-147182346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå