Gå til innhold

Hvorfor gidder folk å bli dørselgere?

Anbefalte innlegg

Hadde nettopp en slitsom dørselger på døra, han ga seg ikke og til slutt ville han låne doet! Jeg sa nei fordi jeg følte om jeg slapp han inn så ble jeg ikke kvitt han, men også fordi ungen på 1 år hadde nettopp blitt lagt og ikke sovna så jeg holdt da på å gå ut og inn av rommet han. Han sliter litt med å sovne for tia. Vi vurderer å slutte å åpne døra på kveldstid når vi ikke har en avtale med noen som skal komme, for vi har ellers bare dørselgere på døra.

Åpner dere alltid døra? Lar dere dørselgere låne doet?

Anonymous poster hash: 1c423...9b1

Fortsetter under...

Tja, jeg har ikke fast jobb men er tilkallingsvikar, er kjempe lett å få en sånn jobb istedenfor her vi bor, og lønna er ikke ille. Og jeg har jobbet 100% som det i et par år. Ser ikke for meg at en så intens dørselger tjener så mye.

Liker dørselgere mindre enn telefonselgere fordi telefonselgere er lettere å avvise. Dørselgeren som var her i stad pressa seg nesten inn, jeg slapp såvidt å stoppe han fysisk.

HI

En dørselger tjener fra 180 til 290 kr i timen + bonuser ved salg.

At du ikke forstår dette har null betydning! En jobb er en jobb og vil man tjene penger så driter de i hva slags jobb det er.

Anonymous poster hash: a041d...9bb

Tja, jeg har ikke fast jobb men er tilkallingsvikar, er kjempe lett å få en sånn jobb istedenfor her vi bor, og lønna er ikke ille. Og jeg har jobbet 100% som det i et par år. Ser ikke for meg at en så intens dørselger tjener så mye.

Liker dørselgere mindre enn telefonselgere fordi telefonselgere er lettere å avvise. Dørselgeren som var her i stad pressa seg nesten inn, jeg slapp såvidt å stoppe han fysisk.

HI

Tilkallingsvikar som hva? Uansett så tviler jeg på at det er så veldig godt betalt. Og en dyktig dørselger tjener nok mye mer enn det

Anonymous poster hash: 75662...fc0

Annonse

Men om en dørselger ikke selger noe så tjener de ikke så mye. Og som sagt akkurat denne selgeren (og de fleste andre jeg har møtt) var ganske ubehagelige. Jeg slipper ikke inn sånne personer. Gjør dere det?

HI

HI

Tja, jeg har hatt venner som har klart å tjene 4-500 000 som dørselgere, og da som en ekstrajobb ved siden av studier. Tviler på at man hadde klart det i andre yrker... 😄

Men om en dørselger ikke selger noe så tjener de ikke så mye. Og som sagt akkurat denne selgeren (og de fleste andre jeg har møtt) var ganske ubehagelige. Jeg slipper ikke inn sånne personer. Gjør dere det?

HI

Ja. Men nå jobber jeg med å finne bra selgere, så jeg er nok litt yrkesskadet 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...