Gå til innhold

Har dere dobbel eller enkelt dyner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dobbeldyne ☺️ Men vurderer å gå over til enkel dyne nå når jeg ammer om natten . Er så strevsomt å sette seg opp og dra dynen med meg når han også bruker den . Men elsker den store deilige dobbeldynen vår ❤️

Anonymous poster hash: 05612...091

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dobbeldyne. Vi sover uansett ganske klengete så det er mer praktisk og komfortabelt. Vi er begge varme av oss og bruker tynn dyne hele året så den går inn i vaskemaskina.

Anonymous poster hash: af6b3...a76

Skrevet

Enkel. Jeg vil ha tykk dyne, han vil ha tynn. Jeg liker å ha dyna mellom beina, uansett hvilken side jeg ligger på, han liker å pakke den tettest mulig rundt seg. Hadde rett og slett fått fnatt av dobbeltdyne. 

Anonymous poster hash: ff7d3...6fa
Skrevet

Enkel! Kunne ikke tenkt meg å ligge i fiselukten til mannen😉

Skrevet

Enkel, samboer svetter for mye om natten, så nei takk!

Skrevet

To doble :)

Anonymous poster hash: 0c373...a83

Skrevet

Dobbeldyne. Hadde enkeldyne på hytta, men fikk fnatt selv om jeg lå alene. Syns den ble altfor liten.

Har en enkeltdyne like ved senga, for med barn som kommer opp i senga i perioder så er det greit med en dyne til. hvem som får den vanlige dyna er helt tilfeldig. Men med kronisk syke barn i hus har vi kjøpt oss breiere seng enn vanlig, slik at det er plass til ett barn eller to kommer krypende opp i senga. Alle sover bedre slik enn at en av oss må følge barnet i senga, pleie det der osv.

Anonymous poster hash: 213ba...ef2

Hvor bred seng har dere?

Anonymous poster hash: 968bf...ebb

Skrevet

Jeg må ha enkeltdyne, ellers får jeg ikke sove

Skrevet

Dobbel vinterdyne, enkle sommerdyner. Alt for varmt med dobbeldyne på sommerstid.

Anonymous poster hash: 7c44b...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...