Gå til innhold

Har dere dobbel eller enkelt dyner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 968bf...ebb

Skrevet

Enkel! Får helt fnatt av dobbeldyne! Vil gjerne kunne vri og snu på dynen som jeg vil, og stikke beina ut på begge sider. Blir også altfor varm under den svære dobbeldyna.

Anonymous poster hash: 1cf56...017

Skrevet

Må ha hver vår dyne ellers rapper mannen hele og jeg blir kald😩

Skrevet

Hver vår dobbeltdyne. Hvorfor? Fordi det er deilig.

Skrevet

Har egen vinter og sommerdyne.. høst og vår dbl. nydelig begge deler!

Skrevet

Dobbeltdyne og hater det. Men mannen vil ha det. Jeg liker best å krølle dyna rundt bena og overalt så blir bare tull egentlig

Anonymous poster hash: bb51f...223

Skrevet

Dere som har dobbeldyne, får dere plass til den i vaskemaskinen eller må den renses?

Anonymous poster hash: 0c380...248
Skrevet

Jeg har dobbel og elsker det! Mannen har enkel og vil absolutt ikke ha dobbel. Men vi sover hver for oss, da.

Anonymous poster hash: fbc80...e95

Skrevet

Enkeldyner! Jeg også får fnatt av dobbeltdyne. Det blir altfor varmt og trangt om plassen. Og nå som vi ikke er i den nyforelska fasen mer så det er plagsomt at huden vår kleber seg fast i hverandres kropper. Har mye nærhet i sengs altså, men ingen av oss orker klebing mer.

Skrevet

Har dobbelt dyne og ElElsker det! Får nærkontakt med hverandre og at det blir varmt syns jæ bare er godt :)

Skrevet

Dobbeltdyna vår har glidlås langs hele midten, så når vi vasker den vasker vi hver del for seg.

Skrevet

Vi hadde dobbeltdyne, men det er så befriende å ha enkeltdyner nå!

Mer frihet!

Anonymous poster hash: 1cfef...c23

Skrevet

Enkeltdyner så klart! Hadde blitt sprø om jeg måtte delt med mannen, jeg hadde endt opp med ingenting...

Skrevet

Dere som har dobbeldyne, får dere plass til den i vaskemaskinen eller må den renses? Anonymous poster hash: 0c380...248

Dobbel, så kan jeg stjele mannens varme...

Jeg har aldri verken vasket eller renset den, regner med det greier seg å vaske dynetrekkene.

Anonymous poster hash: c2599...9d2

Skrevet

Vi har hver vår dobbeldyne.. Kun fordi det er heelt fantastisk!!

Anonymous poster hash: f87ff...b4c

Skrevet

Enkeltdyner. Liker å ha dynen min for meg selv.

Skrevet

Dobbeldyne. Hadde enkeldyne på hytta, men fikk fnatt selv om jeg lå alene. Syns den ble altfor liten.

Har en enkeltdyne like ved senga, for med barn som kommer opp i senga i perioder så er det greit med en dyne til. hvem som får den vanlige dyna er helt tilfeldig. Men med kronisk syke barn i hus har vi kjøpt oss breiere seng enn vanlig, slik at det er plass til ett barn eller to kommer krypende opp i senga. Alle sover bedre slik enn at en av oss må følge barnet i senga, pleie det der osv.

Anonymous poster hash: 213ba...ef2

Skrevet

Vi har dobbeldyne. Den fra ikea som er 2.40 bred :) Får jo ikke vasket den da 😁

Anonymous poster hash: 2eb67...320

Skrevet

Akkurat kvittet meg med mannen og alle dobbeldynene 👏👏👏

Anonymous poster hash: 4ed11...c66

Skrevet

Har enkeltdyner. Kunne egentlig tenkt meg dobbeldyne, er det strevsomt å bytte trekk?

Anonymous poster hash: 80ab9...271

Skrevet

Har enkeltdyner. Kunne egentlig tenkt meg dobbeldyne, er det strevsomt å bytte trekk?

Anonymous poster hash: 80ab9...271

Nei :) 

Skrevet

Vi har dobbeldyne :)  Hvorfor? Fordi når vi hadde 2 enkle så låg vi under samme dyna, og den ble litt liten :D

Skrevet

Dere som har dobbeldyne, får dere plass til den i vaskemaskinen eller må den renses?

Anonymous poster hash: 0c380...248

Vasker da dynetrekket, ikke dynene.....

Anonymous poster hash: 2b041...166

Skrevet

Dobbel!

Anonymous poster hash: 16c3d...294

Skrevet

Jeg ble kald av å ha dobbeldyne, for ligger man ikke helt inntil hverandre så kommer det luft inn mellom oss, fordi dyna er stram mellom oss. Har aldri fått til å sovne inntil noen, spooning er ikke min greie. Var mannen som ville ha dobbeltdyne men den fikk han ha alene til han innså at det er bedre med to enkle.

Anonymous poster hash: c80fe...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...