Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Guttenavn som passer til Malin og Sara. Vi har tre navn som vi liker: Malin, Sara og Eirik Malin, Sara og Emil Malin, Sara og Leo Hvilket navn passer best ilag? Jeg liker godt Eirik, men Leo synest jeg også er fint. Anonymous poster hash: d963f...562
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Emil er oppbrukt! Styr unna. Eirik er sterkt navn, flott navn! Leo er kallenavn, ikke et navn jeg liker. Anonymous poster hash: 18cfb...de5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Takk for innspill. Vi har også tenkt litt på Magnus, Marius og Martin. Men skal foreslå Markus også :-) synest selv de "klinger" så godt med Eirik til storesøstrene ;-) Anonymous poster hash: d963f...562
februarprins2013 Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Emil eller Eirik synes begge de er nydelige
inimini Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Liker godt både Eirik, Leo og Emil. Må jeg velge en blir det Eirik. Men ingen av de blir feil uansett☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå