Gå til innhold

hjelp, dere med chrons ?

Anbefalte innlegg

Heisann

er nå snart kommet inn i min 21 uke. I går fikk jeg sterke smerter og fikk beskjed om at chronsen min sannsynligvis kommer tilbake. Hadde sist annfall i fjord og gikk da på prednisolon. 40 mg og trappet ned 5 mg i uken. Etter det følte jeg meg helt fin og da satt dem meg ikke på noen andre medisiner eller behandlinger. Nå som annfallet kom tilbake fikk jeg 30 mg prednisolon og skal trappe ned 5 mg i uken. Noen som også har gått på prednisolon i graviditet? Hjertelyd på jenta i magen var heldigvis fin!

Anonymous poster hash: 2c015...87f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144213512-hjelp-dere-med-chrons/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke selv erfaring med å gå på prednisolon, men da jeg var innlagt på hudavdelingen under svangerskapet. snakket legene om at det ikke var noe problem at en gikk på prednisolon i svangerskapet om sykdom krevde det. 

Lykke til med behandling og sykdom 

Jeg har ikke chrons, men gikk i mitt forige svangerskap på prednisolon en periode på grunn av andre plager. Jeg gikk ikke på det så lenge da det ikke hadde noen funksjon uansett, så valgte vi å avslutte, men det førte ikke til noen problemer for våres del. Har idag en frisk og aktiv 2-åring! :) 

Anonymous poster hash: c939d...bcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...