Gå til innhold

Hva skjer med syklusen min?!

Anbefalte innlegg

Alltid hatt regelmessig syklus på 28-30 dager. Har testet for El mange ganger og funnet den alltid 14 dager Før mensen. Sluttet på hormonpreparater for 2,5 år siden. Selvfølgelig akkurat i april da vi skulle begynne prøve på nr 2 så blir syklusen helt rar! Mensen var 14 dager for sen - dette har aldri skjedd Før! ! Var hos gyn og han fant ingenting feil. Nå neste syklus så er jeg på kalenderdager 17 og har fortsatt ikke testet positiv for El. Jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer med meg. Typisk at dette skulle skje akkurat den måneden vi skulle begynne prøve :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144213412-hva-skjer-med-syklusen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok skjønner :-) da er der nok ikke noe for meg siden jeg kun har hatt kluss i en syklus nå, og gynekologen kunne ikke finne noe galt... noe som i og for seg er veldig bra,men likevel frustrerende ... håper det hjelper deg :-) fant gynekologen noe galt under utredningen?

Kjedelig ja!! Kjenner meg igjen. Har hatt stabil syklus på 29dager etter fødsel ( fikk m tebake 1 år etter fødsel) Har trappa ned amming og nå slutta helt, og de to siste syklusene har vært 35 dager og nå 25 dager. Skjønner intet!! Kanskje det har med ammeslutt å gjøre ?

Er så frustrerende.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...