Gå til innhold

Gravid med en psykisk syk mann abort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trudde ikke jeg var gravid men det er jeg. 10+1 må bestemme meg fort. Abort hadde ikke vært til vurdering hvis ikke barnefaren er som han er. Vi bor ikke sammen lenger. Han har rulleblad , egentlig en kos mann. Men med store psykiske problemer. Han er klar over det selv og går til psykolog .. Han jobber ikke , kjører ikke. Kan lage et helvete for meg med gratis rettsvesen. Desverre ønsker han unge, så han vil være med i bilde?! Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: c139c...10b

Fortsetter under...

Trudde ikke jeg var gravid men det er jeg. 10+1 må bestemme meg fort. Abort hadde ikke vært til vurdering hvis ikke barnefaren er som han er. Vi bor ikke sammen lenger. Han har rulleblad , egentlig en kos mann. Men med store psykiske problemer. Han er klar over det selv og går til psykolog .. Han jobber ikke , kjører ikke. Kan lage et helvete for meg med gratis rettsvesen. Desverre ønsker han unge, så han vil være med i bilde?! Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: c139c...10b

Om du ønsker barnet og han egentlig er en kos mann, som går til psykolog (viser at han tar tak i problemet), så er det jo ikke den mest skremmende situasjonen.

Anonymous poster hash: 9b695...f03

Forferdelig vanskelig å råde andre til abort eller ikke!...

1. Klarer du å ta abort å bli ferdig med det? (du kan selvsagt få prof. hjelp)

2. Hvordan blir fremtiden med barn OG han i bildet??

3. Hvordan blir fremtiden uten dette barnet, og uten ham? Fersk start...

Innerst inne så vet du vel hva du MÅ gjøre...

Lykke til!

Anonymous poster hash: 25798...334

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...