Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper noen kan hjelpe...

har denne måneden brukt billigtest for å finne EL. Tatt test hver morgen, men aldri fått den like mørk som kontrollstreken - bare nesten. Burde jeg testet kveld også, eller har jeg rett og slett ikke hatt EL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigtester bør tas på ettermiddagsurin(mellom 16 og 19). Lh stiger gjerne utpå dagen.

Anonymous poster hash: 7d28a...d7e
Skrevet

på vedlegget i pakken sto det at jeg kunne teste når som helst om dagen... da bør jeg nok satse på kveld i stedet neste gang da. Kanskje CB sine tester slår ut lettere og er enklere å lese av?

Skrevet

Ved å teste på morgenen kan en test bli falsk positiv fordi man har alltid LG i urinen gjennom hele syklusen...Ved å teste på morgenen har urinen ligget lenge i blære og fått samlet opp LH hormoner gjennom hele natta. Derfor anbefales det å teste på ettermiddag/kveld fordi Før man får eggløsning så vil mengden Lh stige såpass at det skal gi positivt svar på selv utvannet ettermiddags urin. Så ja, detter grunne til at du får "nesten" positiv test på morgenurin :-)

Skrevet

Ikke LG, men LH... autocorrect på tlf...

Skrevet

Jeg tester 2 til 3 ganger har merka at jeg har rett opp og rett ned ofte. Innen 1 døgn.

Anonymous poster hash: 26e4a...ee4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...