Gå til innhold

Hva kan vi gjøre i sommer? Del dine tips!

Anbefalte innlegg

Vi har ingenting planlagt for ferien, og jeg tenker det er på tide å planlegge litt. Det må være noe som kan passe for barn i alderen 1-9 (pluss oss voksne, da). Barna er godt vant med å reise, lange flyturer er uproblematisk. Var i USA og Karibien i fjor sommer, så tenker å unngå det i år (men er ikke helt utelukket).

Vi er fleksible på tid og lengde.

Hva er ditt ultimate reisemål?

Anonymous poster hash: 80823...e13

Fortsetter under...

Jeg tenker også å unngå USA og Karibien i år, men før man vet ordet av det har man plumpa uti. Hater når det skjer, altså.

Anonymous poster hash: 8d226...78a

Du skjønte nok at det var skrevet for å få andre tips enn akkurat USA/Karibien, men bra du fikk mulighet til å ha det litt morsomt. ;)

Anonymous poster hash: 80823...e13

Annonse

I år skal vi gå for Danmarksferie. Guttene har sett reklame for Legoland,Lalandia osv.,så da blir det 2 uker i Danmark.Skal bo på Legohotellet,Lalandia og 2 kroer. Blir Danmark på kryss og tvers.

Anonymous poster hash: c8fa2...bd0

Vi var i USA i påsken. Ungene her fikk velge ferie, de vil på hytta! Kun på hytta ved sjøen leeeenge! (Aldri fint vær på Vestlandet)

Så vil de besøke oldefar!

De er 9-14 år.

Så årets ferie blir som ungene vil. De vil ikke til syden eller storby slik som jeg foreslår.

Nå gleder vi oss alle til en rolig sommer. Ligge på rekke og rad på bryggekanten å fange småkrabber, ro tur i båten, bli med farfar å dra teiner, fiske makrell seint på natta.

Gå tur på fjellet og ikke gjøre noe! Ha tid til gode samtaler og spille brettspill. Sitte under taket på naustet i ullgenser og vente på at regnet skal gi seg, Spise Softis og grille. Får besøk av slekta der oppe. Satser på 3 uker (pakker regntøy og ull). Joda det blir nok en fantastisk sommer, selv om ho mor kunne tenkt seg litt sol og varme! :-)

Anonymous poster hash: 0bd37...5db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...