Gå til innhold

Trondheim, anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i trondheim et par dager og har med sønnen min på 2,5 år. Hva kan vi finne på? Trondheim sentrum, bor ved sentralstasjonen. Hvor kan vi spise? Tar imot gode tips for morgendagen:)

Anonymous poster hash: 6fbfb...2dc

Skrevet

Vitensenteret, rett ved siden av hovedbiblioteket. Tror nok det er morsomt selv for en så liten tass!

Det finnes mange lekeparker omkring også om det er interessant? Bl.a på Ila.

Middag i Tyholttårnet?

Lekeland?

Tur på marinen?

Hm.. Var det jeg kom på... Lenge siden jeg bodde det nå:)

Anonymous poster hash: cc711...e09

Skrevet

Tyholttårnet hvertfall 😊 ta med badeklær og besøk pirbadet? Han er kanskje litt liten for de helt store opplevelsene. Lenge siden jeg har vært der utenom fotballkamper og shopping også nå merker jeg 😊

Anonymous poster hash: 319c4...19b

Skrevet

Dere kan spise på fairytale cupcakes i Thomas angellsgt.

Anonymous poster hash: 2adcc...533

Skrevet

Hugos tivoli er på Leangen.

Anonymous poster hash: 21fe8...b94

Skrevet

Biblioteket er veldig fint med flott barneavdeling og kafe med gode boller. Lekeland på sirkus shopping (stort kjøpesenter 10 min med buss retning Værnes) er gratis og veldig bra 😊

Anonymous poster hash: 811f3...f39

Skrevet

Hmm.. Vi har det meste i byen da :) Vitensenteret ja, det er sånn passe morsomt. Biblioteket ligger rett over gaten der også.

Hvis mor vil shoppe litt kan dere ta bussen til sirkus shopping, der har de lekeland også.

Henger meg på tyholt tårnet, egon :) Og pirbadet, der har de mat servering også så dere kan være der i maaaange timer :)

Anonymous poster hash: 1a002...161

Skrevet

Biblioteket er veldig fint med flott barneavdeling og kafe med gode boller. Lekeland på sirkus shopping (stort kjøpesenter 10 min med buss retning Værnes) er gratis og veldig bra 😊

Anonymous poster hash: 811f3...f39

Er lekeland på sirkus gratis?

Anonymous poster hash: 2adcc...533

Skrevet

Du har også vitenskapsmuseet med en fin dyreutstilling. Populært for min 2 åring.

Anonymous poster hash: 4bb3e...d22

Skrevet

Takk så mye :)

Anonymous poster hash: 6fbfb...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...