Gå til innhold

Ok med barnebursdag på kristi himmelfartsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi fyller 5 år på den dagen. Er det ok å ha barnebursdag på dagen siden de fleste har fri ?

Anonymous poster hash: a6499...289

Skrevet

Vil tro mange tar langhelg og reiser bort. Her er det i tillegg vanlig at det er konfirmasjon den dagen.

Anonymous poster hash: 4ea00...d99

Skrevet

Kanskje litt dumt, siden nok mange har fri på fredag den uka. Noen reiser kanskje bort? Ellers er det en sånn dag grei, her har vi ofte familiebursdag 1. mai, siden ungene har bursdag sist i april og først i mai.

Anonymous poster hash: 744c4...6ef

Skrevet

Var i en 4års dag på denne dagen ifjor. Alle inviterte kom! :)

Anonymous poster hash: 2e0b3...8ab

Skrevet

Send en melding og hør om folk er hjemme før dere bestemmer dere. Typisk helg da mange er borte

Anonymous poster hash: 80d41...89d

Skrevet

Er sikkert litt bingo. Jeg jobber fredagen og mannen har fri så vi blir hjemme uansett. Barnet vårt hadde kommet ☺

Anonymous poster hash: 1eca4...f4b

Skrevet

Jenta mi fyller 8 den dagen :) vi feirer tirsdag 12

Anonymous poster hash: 33b62...f8d

Skrevet

Våre hadde kommet, men jeg hadde bannet høyt inni meg pga dere forkortet helgen vår..

uten bursdag kunne vi reist på hytta onsdag, med bursdag kan vi ikke dra før fredag. Sykt irriterende, men hadde ikke sagt noe og barna våre hadde møtt opp.

Anonymous poster hash: 3998e...359

Skrevet

Våre hadde kommet, men jeg hadde bannet høyt inni meg pga dere forkortet helgen vår..

uten bursdag kunne vi reist på hytta onsdag, med bursdag kan vi ikke dra før fredag. Sykt irriterende, men hadde ikke sagt noe og barna våre hadde møtt opp.

Hadde dere virkelig utsatt en planlagt hyttetur pga en bursdag? Det hadde vi aldri gjort. Med fire unger er det bursdagsinvitasjoner "hele tiden", og vi kan jo ikke snu livene våre etter dette. Enten passer det, og da kommer barna, eller så passer det ikke fordi vi hadde andre planer. Vi kan skippe en trening til fordel for bursdag, men ikke familiebursdag, hyttetur osv. Jeg tenker som så at om folk nå absolutt vil bruke fridager og helger til barnebursdager, så må de belage seg på at en del ikke kan.

HI, det er litt risiko å bruke første dagen i en langhelg til bursdagsfeiring, det kan være at en del ikke kan komme.

Anonymous poster hash: e5490...c56

Skrevet

Kan jo være greit å spørre de som skal inviteres først, om det passer?

Anonymous poster hash: 2ad54...7e9
Skrevet

Vi drar bort da og bryter ikke bestilt tur for en barnebursdag.

Anonymous poster hash: b10bb...69e
Skrevet

Hadde dere virkelig utsatt en planlagt hyttetur pga en bursdag? Det hadde vi aldri gjort. Med fire unger er det bursdagsinvitasjoner "hele tiden", og vi kan jo ikke snu livene våre etter dette. Enten passer det, og da kommer barna, eller så passer det ikke fordi vi hadde andre planer. Vi kan skippe en trening til fordel for bursdag, men ikke familiebursdag, hyttetur osv. Jeg tenker som så at om folk nå absolutt vil bruke fridager og helger til barnebursdager, så må de belage seg på at en del ikke kan.

HI, det er litt risiko å bruke første dagen i en langhelg til bursdagsfeiring, det kan være at en del ikke kan komme.

Anonymous poster hash: e5490...c56

Vi er ofte på hytta, så ja hadde utsatt turen til fredag dersom en av barna skulle i bursdag torsdag.

Er jo ikke SÅ viktig med den hytteturen, mens en bursdag betyr veldig mye for den som feirer.

Hadde selvfølgelig ikke avbestilt en tur vi måtte betale for ;)

Skrevet

Vi skal ha barnebursdag på fredagen etter Kristi Himmelfartsdag siden det er min datters bursdag, og jeg sendte melding og hørte hvor mange som hadde tenkt seg bort siden det var langhelg, og hadde på forhånd satt en grense på at om flere enn to ikke kunne komme så måtte vi flytte dato, selv om det passet dårlig for oss. Men alle svarte at de blir hjemme, og kommer i bursdag, så da blir det sånn.

Anonymous poster hash: cef97...f8d

Skrevet

Min hadde kommet i bursdag på den dagen. Det er ofte fler hjemme enn man tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...