Gå til innhold

Hvilken bunad er den minst pene da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg pleier å gjøre som er ganske kjekt er at jeg rett og slett vinkler bekkenet slik at urinen går nedover og ikke utover, om du skjønner. På den måten så renner det forbi analåpningen og det vasker meg rett og slett ren :)Har fått et helt nytt liv etter at jeg fant ut dette :) Håper det hjelper deg også vennen!Anonymous poster hash: 7d4a8...333

Atte hææææ???
Føler du også trang til å rive ut øyeeplene nå...?
Sitter å lurer på hvorfor å vaske analen med tiss gir ett nytt liv...
Minst!Og når jeg leste at hun som skrev det hadde limt inn feil svar, så slo det meg, hvorfor i alle dager hun hadde denne teksten noe sted. Og lurer på hva i alle dager ho driver med..så tenker jeg bare, hæææææ?!! ;)

Også den familiære tonen i teksten med en "håper det hjelper deg også vennen"... :sjokkert:

Jeg må si at jeg føler det er litt ufint av dere å mobbe meg altså. Er ikke min skyld at jeg limte det inn feil og at man ikke kan slette som anonym altså :( Har ikke dere limt inn noe ved et feiltrinn liksom? Anonymous poster hash: 7d4a8...333

Vasker du deg i tiss ved et feiltrinn? Det er ikke det at du limte inn feil som vi reagerer på, altså...

Anonymous poster hash: f599a...259

Skrevet

Må være finnmarksbunaden. De som har den på seg ser ut som et vandrende flagg!

Anonymous poster hash: 8564a...16c
Skrevet (endret)

Det jeg pleier å gjøre som er ganske kjekt er at jeg rett og slett vinkler bekkenet slik at urinen går nedover og ikke utover, om du skjønner. På den måten så renner det forbi analåpningen og det vasker meg rett og slett ren :)

Har fått et helt nytt liv etter at jeg fant ut dette :) Håper det hjelper deg også vennen!Anonymous poster hash: 7d4a8...333

Atte hææææ???
Føler du også trang til å rive ut øyeeplene nå...?
Sitter å lurer på hvorfor å vaske analen med tiss gir ett nytt liv...
Minst!

Og når jeg leste at hun som skrev det hadde limt inn feil svar, så slo det meg, hvorfor i alle dager hun hadde denne teksten noe sted. Og lurer på hva i alle dager ho driver med..så tenker jeg bare, hæææææ?!! ;)

Også den familiære tonen i teksten med en "håper det hjelper deg også vennen"... :sjokkert:

Jeg må si at jeg føler det er litt ufint av dere å mobbe meg altså. Er ikke min skyld at jeg limte det inn feil og at man ikke kan slette som anonym altså :( Har ikke dere limt inn noe ved et feiltrinn liksom?

Anonymous poster hash: 7d4a8...333

Jammen kom igjen da kjære anonym. Det er godhjerta mobbing :)

Endret av Hønemor30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...