Gå til innhold

Hvilken bunad er den minst pene da?

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Det jeg pleier å gjøre som er ganske kjekt er at jeg rett og slett vinkler bekkenet slik at urinen går nedover og ikke utover, om du skjønner. På den måten så renner det forbi analåpningen og det vasker meg rett og slett ren :)

Har fått et helt nytt liv etter at jeg fant ut dette :) Håper det hjelper deg også vennen!Anonymous poster hash: 7d4a8...333

Atte hææææ???

Føler du også trang til å rive ut øyeeplene nå...?

Fortsetter under...

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Det jeg pleier å gjøre som er ganske kjekt er at jeg rett og slett vinkler bekkenet slik at urinen går nedover og ikke utover, om du skjønner. På den måten så renner det forbi analåpningen og det vasker meg rett og slett ren :)

Har fått et helt nytt liv etter at jeg fant ut dette :) Håper det hjelper deg også vennen!Anonymous poster hash: 7d4a8...333

Atte hææææ???

Sitter å lurer på hvorfor å vaske analen med tiss gir ett nytt liv...

Skrevet

Atte hææææ???

Åneeei. Jeg bare leste den og fniste litt for meg selv, men nå lurer jeg også på hvorfor dette ga et nytt liv!

Skrevet
Må innrømme at det ikkje er favoritten, men den har faktisk vokst på meg. Den har sin sjarm.

Dessuten, fantastisk med bunad som er like lite flatterande i fasongen på andre som på ein sjølv :)

Desse draktene utan historisk forankring, som den grelle tromsødrakta, kan eg styre meg for. Alle bunader har jo eit visst kostymepreg, men det er flott å hedre røtene våre. Men utan tradisjonane går det over i karneval for min del.

Annonse

Skrevet

Trønderbunad og Aust-Agder bunad.

Sognebunaden, glorete? Da er vel alle bunader glorete? 😆

Anonymous poster hash: d2d41...e3f

Synes du aust-aAgder bunaden er stygg? Hvorfor det jeg synes den er nydelig. Men då har jeg den selv da 😄

Anonymous poster hash: 7f5f8...ef3

Skrevet

Nordlandsbunaden. Synes ikke den er så fin som alle skal ha den til.

Jeg synes trønderbunaden er fin jeg. Sikkert fordi jeg har den selv;)

Ikke den fineste, er mange jeg heller kunne ha tenkt meg, men jeg valgte fra stedet jeg kommer fra :)

Anonymous poster hash: c2e61...992

Skrevet

Navdrakta selvfølgelig

Anonymous poster hash: 4dbbc...ef6

Det er ikke en bunad men en festdrakt!!!!

Anonymous poster hash: d2d41...e3f

Skrevet

Navdrakta selvfølgelig Anonymous poster hash: 4dbbc...ef6

Det er ikke en bunad men en festdrakt!!!! Anonymous poster hash: d2d41...e3f

For noe tull

Anonymous poster hash: ef2f2...4d9

Skrevet

Nordlandsbunaden, selv om den er manges favoritt.

Liker troms- og trønderbunaden best. Den fra Gol/Hemsedal må være en befrielse å gå i, for oss med noen kilo for mye :)

Anonymous poster hash: 6dbe3...85d
Skrevet

Atte hææææ???

Minst!

Og når jeg leste at hun som skrev det hadde limt inn feil svar, så slo det meg, hvorfor i alle dager hun hadde denne teksten noe sted. Og lurer på hva i alle dager ho driver med..så tenker jeg bare, hæææææ?!! ;)

Annonse

Skrevet

Jeg er trønder, og der har så godt som alle trønder- eller nordlandsbunad. Dørgende kjedelige begge to, sikkert fordi det går inflasjon i dem der jeg bor.

Synes alle bunader er fine og kan bæres med stolthet, men disse to er de kjipeste jeg vet om.

Anonymous poster hash: c3f58...226

Skrevet

Jeg er fra Tromsø og har tromsbunad. Jeg elsker den. Tror du over her kanskje tenker på nordlandsbunad? Den er også nydelig, synes jeg.

Liker ikke slike tråder. Synes alle bunader er fine jeg, og uansett hvilken, så bør man bære den med Stolthet og glede :-))

Anonymous poster hash: 91a17...228

Tromabunaden er vakker:)

De over snakker om Tromsødrakten.

Jeg synes den også er fin jeg:)

Skrevet

Den er jo kjempefin!

Jeg med nissedrakta her! Nei, jeg synes ikke denne varianten er fin i det hele tatt. Liker bedre denne varianten fra Vestfold; https://www.google.no/search?q=vestfold+bunad&espv=2&biw=1093&bih=534&tbm=isch&imgil=s6cojS2taITfAM%253A%253BaqSgvDqr_R4MrM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.heimen.no%25252FProdukt%25252FVestfold%2525252B-%2525252BDNH%2525252Bbunad%2525252B1956&source=iu&pf=m&fir=s6cojS2taITfAM%253A%252CaqSgvDqr_R4MrM%252C_&usg=__67vqvz3HeKgeBeJLxq67-B71dAE%3D&ved=0CDAQyjc&ei=wQZJVbScD8uRsgHi5ICoBg#tbm=isch&q=vestfoldbunad+segerbrandt&spell=1&imgrc=BCde347z1X4AdM%253A%3Bf9Lhl9NrSCkEBM%3Bhttp%253A%252F%252Fbunader.com%252Fupload%252Fiblock%252F151%252FVestfoldbunad_damme.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fbunader.com%252Fbunader%252Fdetailed.php%253FID%253D200%3B359%3B540

Anonymous poster hash: b065b...6e7

Skrevet
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Atte hææææ???

Minst!

Og når jeg leste at hun som skrev det hadde limt inn feil svar, så slo det meg, hvorfor i alle dager hun hadde denne teksten noe sted. Og lurer på hva i alle dager ho driver med..så tenker jeg bare, hæææææ?!! ;)

Også den familiære tonen i teksten med en "håper det hjelper deg også vennen"... :sjokkert:

Skrevet

Atte hææææ???

Minst!

Også den familiære tonen i teksten med en "håper det hjelper deg også vennen"... :sjokkert:

Jeg må si at jeg føler det er litt ufint av dere å mobbe meg altså. Er ikke min skyld at jeg limte det inn feil og at man ikke kan slette som anonym altså :( Har ikke dere limt inn noe ved et feiltrinn liksom?

Anonymous poster hash: 7d4a8...333

Gjest Antarctica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...