Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har et barn jeg ikke husker hvilken kirke det ble døpt i (Oslo). Vi hadde 6 faddere til barnet og det var kun venner av oss som var faddere og ikke familie. Det var noen av mine venner og noen av min samboers (barnefar) venner. Jeg spurte min venninne (som er fadder) om hun husket hvor kirken var, men det gjør hun ikke. Vi bodde i Oslo i kort tid. Vi flyttet ut av Oslo. Min samboer døde. Nå blir det konfirmasjon om to år og jeg vil gjerne ta kontakt/invitere fadderne, men husker da ikke alle siden det er den stund siden samboer døde. Hvis jeg finner kirken barnet ble døpt i, vil jeg anta det der er registrert hvem som er fadder. Hvordan kan jeg finne ut hvilken kirke/faddere barnet mitt har? Vær så snill og ikke svar spydig. Anonymous poster hash: bf58d...f73
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Jeg vil tro kirkekontoret har oversikten. Søk etter oslo og kirkekontor, så finner du nok noen å kontakte. 😊 Anonymous poster hash: faf78...2a2
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Ring kirkekontoret i bydelen dere bodde i, så kan sikkert de hjelpe deg videre hvis ikke set var der barnet ble døpt. Lykke til! Anonymous poster hash: b62d3...ad9
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Hi her. Står faddere på dåpsattesten? Jeg har ikke denne dåpsattesten lengre. Hvor kan jeg få tak i ny? Anonymous poster hash: bf58d...f73
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Hi her. Kirkekontoret var et veldig godt forslag! Tusen takk!! Anonymous poster hash: bf58d...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå