Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg også hatt i mine forrige svangerskap 😊 Nå er det ingen tvil om at TR er på vei. Meeeen så hr jeg jo kobberspiral, så er vel ingen overraskelse. Må få den fjerna FORT !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Negativ test idag (test fra apoteket,tom for strimler) ikm idag og ingen tegn til tr, kjempe ømme bryster å stikkinger i livmor så jeg forstår ingenting:( var overbevist om at jeg var gravid denne gangen..

Skrevet

Her har jeg fravær av ømme bryst. En rar kløe inni livmora. Vage bekkensmerter. Menssmerter i dag (er noe jeg ellers ALDRI har når jeg har mensen). Ingen kviser. Ingen lyst på sjokolade.

Merkelige greier. Tør ikke teste. IKM enten i går eller i morgen (Har en syklus som varierer, enten 25 eller 27 dager)

Skrevet

Trodde tr var på vei...

Men kan jo komme plutselig da..

Skrevet

En ting til.. jeg så "Jordmødrene" på nrk nett tv og begynte å gråte. Plutselig veldig følsom her..

Skrevet

Fortsatt ingen tante her. Merkelig greier.

Skrevet

Tirsdag

Skrevet

IKM for to dager siden, ingen tegn til tr, ømme bryst, stikk og strekk i livmor og trøttere enn normalt men negative CB+ idag :(

det må være innbilte symtomer...

Skrevet

Der var jeg visst over i pp 12

Skrevet

Her er vi 10 dpo i dag og tok en test på morgenen som var negativ. Har hatt masse murringer nå i over en uke og litt andre ting. Ikm er til fredag, så er jo fortsatt en sjanse. Mister ikke håpet enda <3

Skrevet

Fikk TR 3 dager på overtid her. Lykke til alle 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...