Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her har det vært mye aktivitet siden søndag. Masse murringer og stikkinger. Har ikke tatt noen tester så vet ikke helt sikkert når el var eller skal være. Har kalendere på telefonen, men alle sier forskjellige dager. Har kjørt på annenhver dag siden sist søndag, så om el har vært så har vi truffet bra! Krysser fingrene for alle her inne  :hjerte:

Endret av Kinemoor91

Fortsetter under...

Begynner å bli utålmodig? Har vært utålmodig siden mensen var over og det er over en uke igjen til ikm her og! Blir helt gal av denne ventingen  :overrasket: Har hatt masse murringer og stikkinger siden søndag som kommer og går. Føler vi har truffet godt om el har vært, så vi har en sjans denne måneden!

spottet for noen dager siden (hold litt av og på i 3 dager) men nå har det gitt seg så kanskje det er håp alikevel? trodde det var starten på tanta men var bare på dag 19..

dag 22 nå... pleier få mens dag 26...

spennende...

Festeblødning?

Annonse

Annonse

Gratulerer :)

Her har symptomene på trening allerede begynt, så da klaffet det ikke denne gangen.

Haha, trening! Skulle stå tr! 😂

Tr kom i dag, tidligere enn forventet igjen. Jeg må ha fått en kortere syklus enn jeg har hatt tidligere. Dette er andre gangen. blir jo aldri klok på det her. Jaja, kortere til neste pp, da. Da må jeg bare teste med el tester. Noen andre som opplever å miste telling?

Ååå det var synd Fru Boble :( Jeg har ikke telling i det hele tatt.. Har sånn ca peiling, men vet ikke sikkert. Har 3 kalendere som alle sier forskjellige dager, så har ikm nå til helga eller en gang neste uke etter kalendrene :P Vi får krysse fingre og tær og vente på å teste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...