GÃ¥ til innhold

Tror slimproppen gikk 😳 OBS Grafisk!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som litt av slimproppen. Da min gikk, kjente jeg det i hele underlivet. Føltes som en diger klump var på vei ut. Den var full av blod og slim. Ganske stor... 

Det er vanlig at den kan gå i flere omganger :) Jeg får faktisk noe sånn slim av og til dagen etter samleie, og trodde først det kanskje bare var sæd som var blitt underlig slimete sammen med mine egne væsker, men jeg er egentlig ganske sikker på at det også har vært en del av slimproppen. Har hatt det sånn siden uke 25. (og du trodde din beskrivelse var grafisk, gitt... Beklager)

Anonymous poster hash: bb6af...8b2

Høres ut som litt av slimproppen. Da min gikk, kjente jeg det i hele underlivet. Føltes som en diger klump var på vei ut. Den var full av blod og slim. Ganske stor... 

Det er vanlig at den kan gå i flere omganger :) Jeg får faktisk noe sånn slim av og til dagen etter samleie, og trodde først det kanskje bare var sæd som var blitt underlig slimete sammen med mine egne væsker, men jeg er egentlig ganske sikker på at det også har vært en del av slimproppen. Har hatt det sånn siden uke 25. (og du trodde din beskrivelse var grafisk, gitt... Beklager)

Eh, ja, første beskrivelsen var av da den gikk i første svangerskap. Jeg er 36 uker på vei med andremann nå.

Annonse

Min gikk i en omgang. Stor slimklump med blodspor i,var ikke i tvil at det var den.noen timer etter gikk vannet også. Nå er jeg i uke 36 og har litt slim av og til, mulig at det er slimproppen som går stykkevis denne gangen :)

Anonymous poster hash: 44a1a...dac

Kan ha vært utflod.. Jeg får iallfall mye av det mot slutten. Er nå i uke 35 og det kommer i små klaser. Gummiaktig og hvitt. Slimproppen er som oftest blodig og umulig å ta feil av.

Anonymous poster hash: df082...764

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...