Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg baker Toro brownies i en 24 cm rund form. På pakke står det firkanta form 20 x 30 cm og 25-30 min. Hvor lenge tror dere jeg må steke den? Anonymous poster hash: aa5b6...ac5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Min sivilingeniør-mann har regnet ut at kaka di blir 33% tykkere i den runde forma ift den firkantede. Så hvis man skal steke kaka proporsjonalt lengre tid, blir det ca 40 min. Men så vet vi jo at steketiden på kake avhenger av flere ting; feks hvilken konsistens du ønsker deg og hvordan ovnen din steker. Men jeg ville brukt 35-40 min som 'ledetråd'. 😊👍 Anonymous poster hash: 777b6...619
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Hehe, takk for innsatsen! Kaka var ferdig før svaret kom... Jeg stekte den i ca 35 min. Den ser i alle fall ikke tørrstekt ut, så teorien til ingeniørmannen din ser ut til å stemme her ;-) Anonymous poster hash: aa5b6...ac5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Hehe, takk for innsatsen! Kaka var ferdig før svaret kom... Jeg stekte den i ca 35 min. Den ser i alle fall ikke tørrstekt ut, så teorien til ingeniørmannen din ser ut til å stemme her ;-) Anonymous poster hash: aa5b6...ac5 Hahaha... Så bra! Jeg måtte le av ham da han med iver tok frem mobilen og regnet det hele ut. Det er typisk ham, for å si det sånn. LOL. Anonymous poster hash: 777b6...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå