Gå til innhold

like symptomer i alle svangerskap?

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om dere som har hatt flere svangerskap har hatt samme symptomer i alle sammen? Tenker mest tidlige symptomer :-) er på nippet til å lure på om det faktisk kan ha klaffet, men er ikke likt som forrige gang, så er redd for at jeg innbiller meg noe igjen.. (prøvere i ett år.. ) veldig takknemlig hvis noen har lyst til å svare meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144212952-like-symptomer-i-alle-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er alt likt alltid . Er vel mer vanlig at det ikke er det skal jeg tro det jeg hører og leser. . Forskjellen er at med første som jg mistet hadde jeg festeblødning. Med neste hvor jeg virkelig VILLE bli gravid husker jeg at jeg hadde litt magevondt en uke etter befruktning. Med de neste har jeg bare blitt gravid så jeg har ikke kjent så etter før jeg har testet positiv Etter uteblivede mens.

Lykke til !!

Veldig likt de aller første ukene i begge svangerskap, så ble de litt forskjellige etter uke 12-13. Festeblødning, kvalme fra uke 7 og brystene litt ømme begge gangene,samt mensmurringer de to første ukene etter positiv test.

Anonymous poster hash: b24fb...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...