Mamma&skatt Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Hei, lurer på om dere som har hatt flere svangerskap har hatt samme symptomer i alle sammen? Tenker mest tidlige symptomer :-) er på nippet til å lure på om det faktisk kan ha klaffet, men er ikke likt som forrige gang, så er redd for at jeg innbiller meg noe igjen.. (prøvere i ett år.. ) veldig takknemlig hvis noen har lyst til å svare meg :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Jeg er gravid for fjerde gang(men bare 2 fullførte svangerskap) Jeg er i uke 10 nå og så langt er dette relativt likt mitt første, faktisk litt mindre symptomer også. Jeg har ømme bryst og litt kvalme, men mindre kvalme enn i første svangerskap. Ellers er formen helt på topp Nr 2 og 3(som gikk galt i uke 11) var også relativt like. Da hadde jeg kvalme døgnet rundt fra uke 5-9. Også følte jeg meg veldig tung og sliten i kroppen. I nr 3 og 4 merket jeg også symptomene veldig tidlig (fra en uke etter eggløsning) Men de ga seg like før forventet mens og hadde opphold noen dager, før jeg begynte å merke litt igjen i uke 5. Anonymous poster hash: 19273...f7f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Jeg er også gravid for fjerde gang, men har bare to barn. Har to MA bak meg (sluttet å utvikle seg i uke 4, oppdaget hhv uke 10 og 18, hadde normal mengde hCG-nivå begge gangene, så kroppen trodde fremdeles den var gravid med alt av symptomer osv). Symptomene har vært noenlunde like, men ikke helt.Svangerskap 1 og 2 var MA. Nr1: Småkvalm fra uke 5-6. Ømme bryster! Hodepine. Oppblåst herfra og til gokk.Nr2: Småkvalm fra uke 5-6. Ømme bryster, hodepine. Humørsvingninger... Nr3: Gørrkvalm fra uke 6-7 (småkvalm før det). ØMME BRYSTER ! Oppblåst. Humørsvingninger. Blødning i uke 7 (uskyldig). Noe mensmurringer. Fant livmorkanten i uke 9. Færre, men mye verre migreneanfall, og generelt mye hodepine og svimmelhet. Følte meg ofte støl/lemster.Nr4: Gørrkvalm fra uke 6-7 (småkvalm før det). Noe ømme bryster, men brystene vokste tidlig og areola endret form (brystvortene ble større) og farge omtrent før testen var positiv i uke 4 (noe jeg straks gjenkjente, var bare et år siden jeg sluttet å amme, så brystene var omtrent nettopp blitt "normale" i form og farge igjen). MYE mensmurringer! Trodde bekkenet skulle splintre seg uke 5-8 (har ikke i ettertid slitt nevneverdig med bekkenplager). Fant livmorkanten i uke 7. Mindre hodepine enn vanlig (har kronisk migrene og tensjonshodepine). Mye svimmel. Følte meg ofte støl/lemster. Fikk også leggkrampe om natta et par ganger i uke 4-6 (noe jeg aldri ellers gjør utenom når jeg er gravid). Anonymous poster hash: cbf17...e93
LillePipp Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er gravid med nr 2 og har bare vært gravid disse to gangene 1: Ømme bryster fra før jeg fikk positiv test (ga seg rundt uke 8, tror jeg). Kvalm i uke 6-8 ca, men ikke veldig ille. 2: Ingen ømme bryster, men jeg tenker dette kan være fordi jeg sluttet å amme for 1/2 år siden og melkekjertlene og melkegangene derfor ikke er like ubehagelige å utvide. Kvalm og totalt utslitt fra 5+5, men det har vært mye bedre siden i går. 6+5 nå Hvor mange dpo er du, da?
Mamma&skatt Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2015 Ikke mer enn rundt én dag, og med ustabile sykluser er det vanskelig å si sikkert. Tror nok at ønsket er større enn den reelle sjansen, men har vært mer følsom, menssmerter,i går begynte jeg å løpe på toalettet for å tisse ofte, og magen har vært litt treg, men kjenner ikke den der "jeg vet jeg er gravid " magefølelsen, så regner med at mensen dukker opp til uka.. Men men, begynner å bli vant med det nå ..
LillePipp Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Krysser fingrene for at du er gravid Det kan jo være, selv om det er litt for tidlig å merke symptomer. Masse lykke til!
Mamma&skatt Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2015 Negativ test i ettermiddag, så da får jeg bare vente på TR, så jeg kan starte på femar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå