Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 åh😜😱 jeg er ikke god i senga. Kjedelig potetsekk, og kan ikke suge 😫😬😧😝 men ikveld så har vi vært kjærester offisielt i 6mndr.. Han har jobbet 13 timer, vi skal kose oss og dette må bli en fin kveld for oss begge. Kan dere komme med noen råd og tips? 😜sugd han en gang i fem sek, å så ble jeg flau.. Anonymous poster hash: 3f1d5...67d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Bruke mye tunge, dekke til tennene med leppene, bruke rikelig med spytt så det blir glatt og vått. Hold rundt med handa og beveg hånd og hode opp og ned sammen. Slik kan du kontrollere at du ikke får den langt ned i halsen og brekker deg, og samtidig hjelpe litt til så du ikke sliter munn og kjever helt ut... Anonymous poster hash: 12d4f...11c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Bruke mye tunge, dekke til tennene med leppene, bruke rikelig med spytt så det blir glatt og vått. Hold rundt med handa og beveg hånd og hode opp og ned sammen. Slik kan du kontrollere at du ikke får den langt ned i halsen og brekker deg, og samtidig hjelpe litt til så du ikke sliter munn og kjever helt ut...Anonymous poster hash: 12d4f...11c Takk for svar . Får kanskje hive ned et par glass vin før han kommer hjem da. Så jeg føler meg litt ovenpå haha Anonymous poster hash: 3f1d5...67d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Beveg hånd og munn motsatt av hverandre 😉 Anonymous poster hash: 09d05...1d0
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Da er det på tide å bli voksen og gro seg litt selvtillit! Det som er mest sexy for en mann er en kvinne med selvtillit! Man kan ikke gjøre "feil" dersom man legger sjela i det Ang. suging er det EN regel: pass tenna!! Kos med ballene og la tunga leke... Vis initiativ! Han kommer ALDRI til å reagere negativt på det! Kjør på Anonymous poster hash: 50b58...96d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Problemet er kanskje ikke at du er dårlig på å suge, men at du er sjenert i den settingen? Glem deg selv litt og bare konsentrer deg om han, garanterer at han kommer til å like det spesielt om du lever deg inn i det og viser at du liker det. Anonymous poster hash: 8144a...497
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 (endret) Hold alltid tennene unna, bruk mye spytt men ikke så mye at det blir dammer heller Kyss, slikk, sug, som om det er en innmari god is du smaker på. Stryk gjerne på den med hånden, behandle den som om du virkelig elsker det du holder på med. Slikk langs kanten under penishodet, stryk ballene hans forsiktig med hånden, legg gjerne litt trykk på området rett bak ballene med en finger(området mellom ballene og rumpehullet). Cluet med en god bj er ikke egentlig tekniske ferdigheter, men det at du viser han at du liker det du gjør, at du tenner på å gjøre det for han, at du nyter han og hans kropp Ikke le nervøst av det du gjør, han kan føle det er han du ler av, bare vit at så lenge du ikke er borti han med tennene vil det du gjør uansett føles godt, om du så bare slikker såvidt på den Ps: det finnes ikke noe mer sexy enn å se på ansiktet til en person at han/hun liker det hun gjør, er kåt og gjør noe med innlevelse ! Entusiasme, innlevelse og iver er den beste start på enhver seksuell handling Endret 2. mai 2015 av MiffaBlir3Barnsmor
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Tenk på penisen hans som en stor og deilig slikkepinn, og at omtrent uansett hva du gjør (uten tenner) er deilig for ham. Vær leken og prøv deg fram, han synes garantert det er helt i orden at du øver deg masse på ham Anonymous poster hash: 74f5a...5a1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Haha ja vet jeg må bli voksen og få litt selvtillit 😂😂 er bare det at jeg er 7år eldre enn han.. å i de forholdene jeg har hatt før han, så har jeg følt meg så fresh og fin.. men med han føler jeg meg som en sliten ,utgått ,hengslete mamma... til tross for bare fine kommentarer fra kjæresten min .. å så i de andre forholdene ,var jeg ikke redd for å suge eller være litt vill. De var alltid så fornøyd. . Men så hadde de xne litt mindre utstyr enn hva gjennomsnittet har, og dermed var det ikke så vanskelig. . Mens han jeg har nå, har godt over gjennomsnittet i strl på penis... å defor blir jeg usikker og redd. Hva faen skal jeg gjøre med godzilla liksom😂😂 Anonymous poster hash: 3f1d5...67d
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Haha ja vet jeg må bli voksen og få litt selvtillit er bare det at jeg er 7år eldre enn han.. å i de forholdene jeg har hatt før han, så har jeg følt meg så fresh og fin.. men med han føler jeg meg som en sliten ,utgått ,hengslete mamma... til tross for bare fine kommentarer fra kjæresten min .. å så i de andre forholdene ,var jeg ikke redd for å suge eller være litt vill. De var alltid så fornøyd. . Men så hadde de xne litt mindre utstyr enn hva gjennomsnittet har, og dermed var det ikke så vanskelig. . Mens han jeg har nå, har godt over gjennomsnittet i strl på penis... å defor blir jeg usikker og redd. Hva faen skal jeg gjøre med godzilla liksom Anonymous poster hash: 3f1d5...67d Slikke, sutte, kysse, nyte, du må ikke få plass til hele staken i munnen for å gjøre dte godt for han
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Han er vel trolig kjent med at du er litt sjenert, særlig mtp suging? Det er lov å lukke øynene, og se for deg at du faktisk suger og slikker på en deilig is eller noe. Å ikke tenke at du suger en mann, at han faktisk kan se på deg, at han nyter deg osv... Det er lov å ha tankene litt andre steder, men hadde det vært meg, så ville jeg ganske raskt digget tanken på at jeg suger en penis, selv om jeg kanskje ikke tør tenke på at penisen sitter på en mann, haha! Men uansett. Du føler deg dårlig, sier du. Hvorfor ikke snu det om til noe positivt - vær nysgjerrig! Vis ham at du er nysgjerrig. Slikk og sug ham etter rådene du får her, etter alle kunstens regler du kan klare å oppdrive, og spør om han liker det, om han liker dette, om det her er godt, om du skal stryke ham her, legge litt press der... Kanskje han synes det er sexy, for da viser du interesse for kroppen og nytelsen hans, og du forteller ham med kroppen din at du ønsker å gi ham det beste. Ta initiativ til å suge, ta initiativ til å være nysgjerrig på en forførende måte. Prøv deg frem på ham, utforsk ham. Finn ut hva han liker! Da KAN du jo ikke bli dårlig Anonymous poster hash: 0f02e...470
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Hihi så snille dere er har slukt 2 øl, holder på å sminke meg, og tenker på hvordan jeg skal få gjennomført denne kvelden best mulig. Haha .. Ja desverre har han nok merket at jeg er litt sjenert når det kommer til han er bare så vilt forelsket enda, og da er det nesten enklere å la være å gjøre noe.. Enn å gjøre noe, og "feile". Men som dere sier, han blir nok fornøyd bare jeg prøver, og skal holde tenna unna haha Anonymous poster hash: 3f1d5...67d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Hihi så snille dere er har slukt 2 øl, holder på å sminke meg, og tenker på hvordan jeg skal få gjennomført denne kvelden best mulig. Haha .. Ja desverre har han nok merket at jeg er litt sjenert når det kommer til han er bare så vilt forelsket enda, og da er det nesten enklere å la være å gjøre noe.. Enn å gjøre noe, og "feile". Men som dere sier, han blir nok fornøyd bare jeg prøver, og skal holde tenna unna haha Anonymous poster hash: 3f1d5...67d Du har fått mye gode råd over her. Ellers trenger du jo ikke gå rett ned på ham heller. Masser kroppen hans litt først. Ligger han på magen først ser han ikke hva du gjør, stryk eller masser hele kroppen hans. Menn er ofte veldig følsomme på innsiden av lårene, så det å stryke oppover innsiden på lårene deres får ofte en positiv reaksjon. Litt avhengig av hvordan mannen ligger så kan du av og til "tilfeldig" komme borte pungen når han ligger slik. La det være litt tilfeldig når du likevel stryker oppover innsiden av lårene før du bare lar hendene skli rett opp til setet hans hvor du masserer ham litt der. Når du ber ham snu seg rundt så kan du sette deg mellom beina hans, stryke oppover legger og lår, unngå akkurat utstyret hans og stryk videre oppover mage og brystet hans. Da kan du også stryke puppene dine over mage og brystet hans før du kysser ham. Tar han tak i deg da, så legg armene og hendene hans ut til siden, vis at du bestemmer, gjør det gjerne med et smil, "la de ligge der!". Så stryker du ham nedover brystet og magen igjen, se på ham om du tør, følg med på reaksjonen når du begynner å nærme deg nedre del av magen. La hendene dine stryke langs siden av bekkenkammen og nedover fremsiden av lårene. Så oppover lårende, mer mot innsiden igjen, stryk så nært utstyret hans at du såvidt er borte, magen, nedover igjen, oppover innsiden av lårene... og så stryker du over penisen, masserer lett ballene mens du lener deg fremover og begynner å bruke tunge og munn på ham i tillegg. Da er han garantert så klar at du - som andre har sagt - nesten kan gjøre hva som helst (så lenge det er uten tenner) og det vil være godt for ham. Lytt til lydene han lager, ev. se på ansiktet hans - du finner raskt ut hva han liker best. Og så kan du selvfølgelig spørre ham også innimellom hva han liker. Mest av alt - det viktigste er at du koser deg og tar det hele som den leken det er. Det er ikke så alvorlig, du har gjort dette før også, så du kommer nok raskt inn i det igjen Lykke til Anonymous poster hash: 58572...584
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #14 Skrevet 3. mai 2015 Kan jeg spørre hvordan det gikk i går? Anonymous poster hash: 0f02e...470
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #15 Skrevet 3. mai 2015 Kan jeg spørre hvordan det gikk i går? Anonymous poster hash: 0f02e...470 Det lurer jeg også på Anonymous poster hash: 58572...584
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #16 Skrevet 3. mai 2015 Bruke mye tunge, dekke til tennene med leppene, bruke rikelig med spytt så det blir glatt og vått. Hold rundt med handa og beveg hånd og hode opp og ned sammen. Slik kan du kontrollere at du ikke får den langt ned i halsen og brekker deg, og samtidig hjelpe litt til så du ikke sliter munn og kjever helt ut... Anonymous poster hash: 12d4f...11c Hvordan i alle dager kan man suge hvis man dekker til tennene med leppene? Det blir jo ikke tett rundt penis? Eller suger du egentlig ikke? Anonymous poster hash: 16b27...f63
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #17 Skrevet 3. mai 2015 Hvordan i alle dager kan man suge hvis man dekker til tennene med leppene? Det blir jo ikke tett rundt penis? Eller suger du egentlig ikke? Anonymous poster hash: 16b27...f63 Var ikke meg du spurte, men det er da fullt mulig! Anonymous poster hash: 58572...584
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #18 Skrevet 3. mai 2015 Hvordan i alle dager kan man suge hvis man dekker til tennene med leppene? Det blir jo ikke tett rundt penis? Eller suger du egentlig ikke? Anonymous poster hash: 16b27...f63 Var ikke meg du spurte, men det er da fullt mulig! Anonymous poster hash: 58572...584 Lyst å forklare hvordan du gjør det? Anonymous poster hash: 16b27...f63
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #19 Skrevet 3. mai 2015 Hvordan i alle dager kan man suge hvis man dekker til tennene med leppene? Det blir jo ikke tett rundt penis? Eller suger du egentlig ikke? Anonymous poster hash: 16b27...f63 Var ikke meg du spurte, men det er da fullt mulig! Anonymous poster hash: 58572...584 Lyst å forklare hvordan du gjør det? Anonymous poster hash: 16b27...f63 Det er jo bare å dekke tennene med leppene og samtidig slutte helt rundt. Hvordan gjør du det? Anonymous poster hash: 58572...584
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #20 Skrevet 3. mai 2015 Hvordan i alle dager kan man suge hvis man dekker til tennene med leppene? Det blir jo ikke tett rundt penis? Eller suger du egentlig ikke? Anonymous poster hash: 16b27...f63 Var ikke meg du spurte, men det er da fullt mulig! Anonymous poster hash: 58572...584 Lyst å forklare hvordan du gjør det? Anonymous poster hash: 16b27...f63 Sug litt på tommelen din. Vik tennene unna med leppene, men sug likefullt. Jeg blir litt "lang i maska" når jeg gjør det, føles som om kinnene går litt inn. Det er ikke det samme opplegget som når man er 8 og later som om man har mista alle tennene og gebisset til oldemor er opptatt... Jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan klare det... Anonymous poster hash: 0f02e...470
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #21 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er over 40 og har hatt sex i mange år og har aldri dekket til tennene. ALDRI fått noen klage heller. Heller tvertimot. Anonymous poster hash: dc1fe...78e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #22 Skrevet 3. mai 2015 Mannen min elsker å bli sugd på ballene mens jeg ronker ham, men du må ikke suge hardt - det kan bli vondt. Det enkleste er faktisk bare å spørre hva det er han liker Alle er forskjellige så det at min mann elsker å bli sugd på ballene betyr ikke at din gjør det Håper dere begge får en fin kveld Anonymous poster hash: 770d1...095
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #23 Skrevet 3. mai 2015 Hei jenter takk for mange gode tips. Vi koste oss masse igår vi. Hadde super sex.. jeg klarte ikke suge mye eller lenge . Men sa at jeg var så sjenert. Men han skrøt veldig. Holdt på å få blackout. . Så tenkte det var greit å slutte da. Så jeg ikke fikk et slags anfall å bet av kuken men er litt mer sikker på meg selv nå. Så skal ta litt styring når vi møtes imorgen. Er jo godt for meg også det der å suge. . Så bare jeg får roet nervene. . Burde det bli veldig bra fremover ♡♡ Anonymous poster hash: 3f1d5...67d
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #24 Skrevet 3. mai 2015 Nå lo jeg faktisk høyt! Så for meg at du fikk blackout og beit av ham kronjuvelene... Lykke til som forførergudinne framover!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #25 Skrevet 3. mai 2015 Hei jenter takk for mange gode tips. Vi koste oss masse igår vi. Hadde super sex.. jeg klarte ikke suge mye eller lenge . Men sa at jeg var så sjenert. Men han skrøt veldig. Holdt på å få blackout. . Så tenkte det var greit å slutte da. Så jeg ikke fikk et slags anfall å bet av kuken men er litt mer sikker på meg selv nå. Så skal ta litt styring når vi møtes imorgen. Er jo godt for meg også det der å suge. . Så bare jeg får roet nervene. . Burde det bli veldig bra fremover ♡♡ Anonymous poster hash: 3f1d5...67d Neste gang husker du å puste mens du holder på også, da slipper du å risikere blackout Høres ut som om dere har det fint sammen - da bruker du tiden du trenger og går frem i det tempoet som føles riktig for deg. Bra jobba - lykke til videre også Anonymous poster hash: 58572...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå