Gå til innhold

Du som er veldig gravid/høygravid på 17. mai!!

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit

Her blir det en vanlig grå kjole i stretch fra HM. Er veldig fin og enkel, men allikevel med noen kule detaljer, tar en enkel svar dressjakke over og noen enkle sko med litt hæl. Har ikke kjøpt et eneste gravidplagg og håper jeg slipper det.

Fortsetter under...

Takk for alle svar!

Da kanskje jeg bare kan gå i den svarte mammabuksa, en pen mamma t- shirt og en strikkejakke over med en 17. mai sløyfe. Har flate ballerinasko.

Gleder meg til 17. mai jeg. Blir vel litt tungt. Men det går for en dag

Anonymous poster hash: e481e...a11

Høres mer enn brA nok ut. InGen forvenTer aT du som føDeklAr bruker penGer på en kjoLe du ikke får bruKT eTterpå.

Men om du hAr flere selskAPeligheTer i nærMesTe freMTid kAn du tA eT kjAPT søk på "AMmekjoler", flere av de er lAGeT så de kAn brukes båDe før oG eTter føDselen.

Anonymous poster hash: 3e541...e51

Beklager, må bare spørre. Hvordan får du så mye rot med store og små bokstaver? :P

Anonymous poster hash: e229b...a3e

Om jeg bruker mobilen og svarer på et innlegg blir det sånn helt av seg selv noen ganger, denne gangen orket jeg ikke gå gjennom og forandre alle de store bokstavene som kommer hele tiden. Skjønner ikke hvorfor det blir sånn, skjer bare om jeg svarer direkte på noe.....

Anonymous poster hash: 3e541...e51

Kjører på med en lys blondetunika med tights og flate sko. Heldigvis skal jeg ikke lenger enn til naboen som holder 17. mai fest:) Mannen får ta med seg eldstebarnet inn til byen for å se 17. mai toget, det blir for slitsomt for bekkenet mitt dessverre:(

Anonymous poster hash: 08443...89b

Annonse

Har kjøpt meg en fotsid blå sommerkjole, som jeg skal ha en hvit jakke til.

Men nå vet jeg ikke lenger om jeg ønsker å ha det på meg, for jeg orker ikke se ut som et vandrende telt. Synes det har vært så deilig siden magen poppet skikkelig ut å kunne gå med stramme klær som fremhever de fine formene jeg har nå, for ikke å snakke om magen.

Var overvektig fra før av, så gikk vanligvis i klær som skjulte fettmagen, så det å være gravid nå er jo en ren befrielse! 

Men nå kostet 17.mai antrekket meg 1000 kr, så surt å bare la det henge også...

Anonymous poster hash: a0200...35d

Jeg kjøpte en fin maxikjole og lave sko. Meeen, vannet gikk rett før vi skulle gå, så det ble fødsel og 17.mai baby på meg ;) hehe. Det finnes mange fine kjoler som ikke er så dyre. Litt kjedelig å bare gå med bukse synes jeg..

Anonymous poster hash: 9191f...5f8

Har kjøpt meg en fotsid blå sommerkjole, som jeg skal ha en hvit jakke til. Men nå vet jeg ikke lenger om jeg ønsker å ha det på meg, for jeg orker ikke se ut som et vandrende telt. Synes det har vært så deilig siden magen poppet skikkelig ut å kunne gå med stramme klær som fremhever de fine formene jeg har nå, for ikke å snakke om magen.Var overvektig fra før av, så gikk vanligvis i klær som skjulte fettmagen, så det å være gravid nå er jo en ren befrielse! Men nå kostet 17.mai antrekket meg 1000 kr, så surt å bare la det henge også... Anonymous poster hash: a0200...35d

Et tips er å ta et belte rett under puppane. Då framhevar du magen og slepp telt-looken. Viktig å føle seg fin :-)

Jeg var ganske gravid 17. mai før jeg fikk jenta mi (født i juli) og brukte da en litt pyntet gravidetopp og en lang svart skjørt sammen med lave svarte sko. Det var ikke noe jeg kjøpte til anledningen.

Anonymous poster hash: 5e013...6ee

Annonse

Jeg kom nettopp hjem fra London og fikk oppfylt en liten drøm jeg hadde; å kjøpe kjole på Seraphine! :D Kjøpte en marineblå, blondekjole som jeg skal ha på meg sorte skinnballerina til. Gleder meg til å strutte med min da 28+4 uker store mage (og jeg har realt mye beibi selv om det bare er en)

Anbefaler Seraphine altså! (for ikke å snakke om Kate Middleton sine preggerskjoler, fra Seraphine!)

http://www.seraphine.com/navy-lace-maternity-dress.html

Meg i går. 27+2. Skal jeg virkelig bli større nå? :-O

11244451_1554477488149418_1874559987_n.j

Jeg kom nettopp hjem fra London og fikk oppfylt en liten drøm jeg hadde; å kjøpe kjole på Seraphine! :D Kjøpte en marineblå, blondekjole som jeg skal ha på meg sorte skinnballerina til. Gleder meg til å strutte med min da 28+4 uker store mage (og jeg har realt mye beibi selv om det bare er en)

Anbefaler Seraphine altså! (for ikke å snakke om Kate Middleton sine preggerskjoler, fra Seraphine!)

11244451_1554477488149418_1874559987_n.j

Så fin du er😊

Det var en god mage, ja, men det er ikke sikkert at du blir så mye større heller. En venninne av meg var sånn, tidlig stor mage, men da terminen kom var hun heller litt liten.

Lykke til videre, med både svangerskap og baby 💕

Så fin du er

Det var en god mage, ja, men det er ikke sikkert at du blir så mye større heller. En venninne av meg var sånn, tidlig stor mage, men da terminen kom var hun heller litt liten.

Lykke til videre, med både svangerskap og baby

Tusen takk Miss Marple! Det var faktisk litt godt å høre, vet det bare er en inni der og mammabuksene begynner å bli litt strukket. Kan godt gi seg nå :)

Og tusen takk! Bank i bordet og sånn, så langt har det gått veldig bra! ^_^

Så fin du er PersilleBlomst!! 😊 Kjolen var også veldig fin! Du har jo noen uker igjen etter 17. mai så du kan kose deg i den i sommer 😀

Føler meg ganske stor jeg også. Begynner å få vann i kroppen, kjenner det i fingrene.

Jeg er 36+0 17. mai. Har et sort skjørt jeg bare tar på meg og en grå cardigan og flate sko.

Den fra lindex her var også veldig fin!

Men med få uker igjen etterpå gidder jeg ikke kjøpe noe nytt..

Anonymous poster hash: e481e...a11

Tusen takk Anon..a11 :P:D Jeg har bursdag i sommer også så tenkte jeg kunne investere i en litt ålreit kjole. Den funker uten babymage også, og så har vi planer om å få fler etterhvert. Hvis jeg klarer å ha litt kontroll på vekten så skal jeg kunne bruke kjolen noen år ^_^

Da har du neimen ikke lenge igjen heller da! :D Så spennende! ^_^ Skjønner det er mange fine, struttende mager ute på 17. Mai i år :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...