Gå til innhold

Du som er veldig gravid/høygravid på 17. mai!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg var høygravid på 17.mai i fjor, orket ikke pynte meg så voldsomt, hadde en litt finere gravid-topp, ellers bare vanlig gravidbukse.

Anonymous poster hash: b64b6...9f3

Hadde samme for et par år siden. Følte virkelig ikke at dagen ble noe dårligere av den grunn :)

Fant en fin kjole i en vanlig butikk. Har ikke så stor mage tross at jeg er høygravid 17. mai. Hvis den plutselig ikke bare popper ut, men det gjorde den aldri forrige gang :)Håper bare det blir anledning til å sitte og slappe av iløpet av dagen!

Anonymous poster hash: c0c32...a94

Annonse

Sko ja.. Det har jeg glemt å tenke på... Må se om jeg finner noen lave og behagelige. Kanskje sånne Toms sko. Har hørt de er behagelige. Andre som har prøvd dem? Og går de til kjole?

Hadde på meg en sort gravidebukse og en gravidebluse fra HM. Hadde sandaler på bena og sløyfe på jakka.

Ble så bra så, er ikke så store forventninger folk har til en fødeklar på 17.mai altså, jeg satt på en stol på skolen og så barna leke og ha det gøy. Fødte 23.mai.

Anonymous poster hash: 3e541...e51

Sko ja.. Det har jeg glemt å tenke på... Må se om jeg finner noen lave og behagelige. Kanskje sånne Toms sko. Har hørt de er behagelige. Andre som har prøvd dem? Og går de til kjole?

Bruk noe du har fra før, ferdig inngått og behagelig. Spiller ingen rolle om det er ballerinasko eller sandaler, som gravid med vann i beina slipper du unna med rene joggesko eller til nøds mannens flipp-flopper også ;)

Folk kommer til å ha fokus på magen din og ikke skoa...

Takk for alle svar!

Da kanskje jeg bare kan gå i den svarte mammabuksa, en pen mamma t- shirt og en strikkejakke over med en 17. mai sløyfe. Har flate ballerinasko.

Gleder meg til 17. mai jeg. Blir vel litt tungt. Men det går for en dag 😊

Anonymous poster hash: e481e...a11

er nesten 7 mnd på vei 17 mai, mangen er ikke diger men stor nokk. har kjøpt en gravid kjole på asos pga flere komfirmasjoner, 1 bryllup & en dåp vi er bedt i iløpet av sommeren, om det bare var 17 mai hadde jeg sikkert bare gått for en svart maxi kjole med et pent belte i livet. har flate sandaler eller ballerina sko fra før av jeg skal gå i :)

Anonymous poster hash: f175e...60d

Annonse

Jeg kjøpte en billig men fin gravidkjole fra h&m til en dåp, magen var ennå liten på 17. mai. Hadde ballerinasko til, men føttene hovna litt ut etterhvert så da gikk jeg barbent :P Men det var innendørs.

Anonymous poster hash: 704d0...184

Jeg kjøpte en billig men fin gravidkjole fra h&m til en dåp, magen var ennå liten på 17. mai. Hadde ballerinasko til, men føttene hovna litt ut etterhvert så da gikk jeg barbent :P Men det var innendørs. Anonymous poster hash: 704d0...184

i tilfelle noen vil pirke så mente jeg selvfølgelig hovnet litt opp

Anonymous poster hash: 704d0...184

Har termin 15. så jeg dropper 17. mai i år. Orker ikke tenke på pentøy, selskap, tog osv. Skjønner ikke at folk orker det som høygravid.

Anonymous poster hash: fb6af...a66

Nei hvis du ikke har barn, hold deg hjemme. For meg som har to fra før så er det uaktuelt å droppe 17.mai

Anonymous poster hash: 39ce0...044

Har termin 15. så jeg dropper 17. mai i år. Orker ikke tenke på pentøy, selskap, tog osv. Skjønner ikke at folk orker det som høygravid.

Nei hvis du ikke har barn, hold deg hjemme. For meg som har to fra før så er det uaktuelt å droppe 17.mai

Skulle skrive her da....

Enig i denne. Har termin 14. og jeg holder meg også hjemme. Hadde jeg hatt barn fra før hadde jeg blitt med på feiringen.

Endret av klishe89

Lurer på å bestille meg en kjole på asos maternity. Mange fine :) Men så har jeg 3 mnd igjen av svskapet og kan bruke kjolen i sommer også.

Anonymous poster hash: b0d6d...bd3

De har mye fint, men du kan ikke stole på leveringstiden deres, du bør regne 3-4 uker, har aldri fått varene fortere enn 3 uker.. 

https://m.zalando.no/noppies-liane-cocktailkjole-bla-n1421c01z-503.html

Jeg har kjøpt denne. Håper den kan brukes senere også. Er 8 mnd på vei på 17.mai og magen er diger.

Anonymous poster hash: e229b...a3e

Takk for alle svar!

Da kanskje jeg bare kan gå i den svarte mammabuksa, en pen mamma t- shirt og en strikkejakke over med en 17. mai sløyfe. Har flate ballerinasko.

Høres mer enn brA nok ut. InGen forvenTer aT du som føDeklAr bruker penGer på en kjoLe du ikke får bruKT eTterpå.

Men om du hAr flere selskAPeligheTer i nærMesTe freMTid kAn du tA eT kjAPT søk på "AMmekjoler", flere av de er lAGeT så de kAn brukes båDe før oG eTter føDselen.

Takk for alle svar!

Høres mer enn brA nok ut. InGen forvenTer aT du som føDeklAr bruker penGer på en kjoLe du ikke får bruKT eTterpå.

Men om du hAr flere selskAPeligheTer i nærMesTe freMTid kAn du tA eT kjAPT søk på "AMmekjoler", flere av de er lAGeT så de kAn brukes båDe før oG eTter føDselen.

Beklager, må bare spørre. Hvordan får du så mye rot med store og små bokstaver? :P

Anonymous poster hash: e229b...a3e

jeg hadde et barn hjemme, termin 30 mai og bekkeløsning fra helvete. Datteren vår feiret 17 mai sammen med pappan sin og resten av familien og jeg kunne stå oppreist resten av graviditeten og. Fin løsning uten varige men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...