Gå til innhold

Hvilken skostørrelse bruker din gutt på 30 år (og hvor høy er han)?

Anbefalte innlegg

Min gutt på 30 år er 187 høy, men har bare 43 i skostørrelse. Jeg er litt bekymret for dette, synes det hadde vært mer naturlig om han hadde 44 i forhold til høyden. Hvordan står det til hos dere?

Anonymous poster hash: b58b5...471

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du trenger å være bekymret. Da min var 30 var han 192 høy og brukte 43 i sko. Han har ikke vokst mer, takk og lov, men han står støtt når det blåser uansett. Kanskje du kan få ham til å bruke tykke sokker? Da vil han holde seg varm samtidig som han holder balansen. Visuelt sett iallefall

Min er litt eldre, men bruker fortsatt bare 40 i sko, og er 173 cm høy. Er smertelig klar over at han er litt liten for alderen, men han kommer nok etter om et par tiår skal du se.

Fordelen er at han har samme skonr. som meg, så når han er på tur pleier han å kjøpe sko til meg etter å ha prøvd dem på seg selv. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe...

Anonymous poster hash: e4861...5cb

Annonse

Min gutt er 40, men jeg er fremdeles bekymret for at skostørrelsen hans er litt liten i forhold til høyden. Han er godt over snittet i høyden, men er på gjennomsnittet i føttene. De store hendene matcher heller ikke føttene, men de matcher heldigvis høyden. Skal ta det opp med helsesøster om vi bare får en innkalling snart, hun har sikkert et skjema han skal passe inn i.

Min gutt på 312 mnd bruker 43 i sko. Han er bare 173 ca høy... Må prøve å få i han litt mer fett slik at han vokser og kanskje begynner med str 44. Da følger han kurven perfekt, og kjærestehjerte slipper å bekymre seg mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...