Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det normalt å ha sterke murringer om man er gravid? Har så utrolig vondt. .. skjønner ikke hva som skjer. Verre smerter enn hva jeg har ved mensen 😬 kan jo være den som kommer tidligere, men så harde tak i magen er jeg ikke vandt til😬😕

Anonymous poster hash: 193e0...8f6

Annonse

Ja.. Men kjenner skikkelig mensen smerter idag , og hadde brun utflod :( har ganske vondt oppi der,etter vi hadde sex. Er så følsom om dagen. . Så det brune kan jo komme av sexen .. håper det. Er liksom så bombe sikker på at jeg er gravid . Så ble skikkelig sjokket da testen var negativ. Hi hi

Jeg hadde ekstreme smerter da jeg var gravid nå (er andregangs). Det begynte vel rundt uke 4, men kan sikkert komme tidligere også. Det føltes som mensen fra helvete + at bekkenet holdt på å gå av hengslene. 

Blør også lettere når jeg er gravid. Har småblødd flere ganger, både etter sex, etter aktivitet og helt uten tilsynelatende grunn. Er nå 36 uker på vei :) 

Lykke til, damer :)

Anonymous poster hash: 18b6d...879

Jeg er desperat. Gikk i søpla å hentet testen 😂😂.. herregud. . Igår syntes jeg å se en svak, svak ,svaaaaaaal skyggestrek. Men tenkte jeg innbilte meg det.. så måtte se igjen . Tok den fra hverandre. Haha herregud. . Å det er en svak svak super svak strek alså. Om ikke jeg har fått noe på øyet.. krysser fingrene . For nå har jeg så mensen smerter at jeg spyr.. har vært glad og ni trist om hverandre de siste dagene. Så om jeg ikke er gravid,så er det hvertfall noe galt med humøret om dagen. Hahah

Det vil alltid være en skygge der streken skulle hatt kommet, derav skyggestrek... For at den skal være svak svak svaaaaaak positiv må det være hint av rød/rosa farge. Skyggestreker er det på de fleste type tester!

Anonymous poster hash: 8dc70...7fe

Ja,, sier seg jo selv.. Skyggestrek.. Men er bare så utrolig desperat etter å bli gravid... :( så desperat at jeg tok en ny test nå, som så klart var negativ.. Å ingen kjip skyggestrek som ga falske håp :( mensen kommer, merker den. Har så vondt.. Så.. Får krydde fingrene for at mai er mnd det skjer <3

Annonse

Hvor lenge har du prøvd? Siden du skriver du er så desperat? Håpet er ikke ute Før mensen er der ;-) ggraviditetsymptomer og mens symptomer kan Vær ganske like i mange tilfeller :-) husk at det er helt normalt at det kan ta opptil ett år å bli gravid - uten at noe er galt :-)

Vi har bare prøvd skikkelig , for harde livet i 3 mnd. .. haha men føles som en evighet. For er super rugeklar. Jeg kastet testen istad.. i en pose som man ikke kan rote i ,for å si det sånn.. haha ... blitt helt besatt. Funnet barnevogn og drømmer om navn og hvor herlig det skal bli. Å er så godt at mannen er like glad. Hadde ikke så bra fødsel med mitt første barn, og han gikk fra meg rett etter. . Barnet var ikke planlagt. . Så nå som jeg endelig har alt jeg har drømt om, føles det så vondt å ikke bare ha et mirakel i magen... teit ja.. Men jeg er så klar ♡♡

Vi har bare prøvd skikkelig , for harde livet i 3 mnd. .. haha men føles som en evighet. For er super rugeklar. Jeg kastet testen istad.. i en pose som man ikke kan rote i ,for å si det sånn.. haha ... blitt helt besatt. Funnet barnevogn og drømmer om navn og hvor herlig det skal bli. Å er så godt at mannen er like glad. Hadde ikke så bra fødsel med mitt første barn, og han gikk fra meg rett etter. . Barnet var ikke planlagt. . Så nå som jeg endelig har alt jeg har drømt om, føles det så vondt å ikke bare ha et mirakel i magen... teit ja.. Men jeg er så klar ♡♡

Tror du må roe deg litt... Ikke for å være slem, for kjenner til frustrasjonen og ønsket, men dere har kun prøvd i tre Mnd. Som faktisk er veldig lite! Og jo mer du stresser med det, jo tregere går det !

Anonymous poster hash: 81d9d...835

Men kven vil ikkje bli gravid med 1 gong. Jeg vil men har lett at stress jobber i mot meg. Har opplevd stress og det er grusomt når det kommer. Kraftige kvalme og ca 20 minut med kvalme og så kom oppkast. Barre noen sa hei kastet jeg opp måtte sitte i dusjen på arbeid og ha totalt ro til jeg sluttet og spy. Så måtte jeg sove 2 timer og like fin etter på. Vil ikkje ha det igjen. Sleit i 2 år og lege sa at prøving var barre og legge på hylla

Anonymous poster hash: edb4b...44b

Huff så grusomt. . Har du barn fra før,har du blitt gravid eller prøver du enda? Er ikke lett.. for det tar hvertfall opp hele livet mitt om dagen. Vet jeg blir så ulykkelig når mensen kommer.. så nå sitter jeg å vurderer bidronning gele .. Men det gjør jo at jeg stresser mer det også? Om jeg begynner å ta temp og begynner å trykke i meg alt mulig som skal gjøre meg gravid :/ HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...