Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Har innleveringsfrist på tirsdag kl 09.00. Jeg har nok ord, men får virkelig ikke til drøftinga. Er akkurat som en garasjeport som lukker seg når jeg prøver, alt stopper bare helt opp i hjernen min! Jeg er så redd for å stryke, men hører jo sjeldent om de som gjør det. Er også elendig på å formulere meg, ser selv at det er et salig kaos. Har sittet med oppgaven i hele dag, men får ikke til noe som helst😭 Har pratet med veileder, men hun forstår ikke problemet mitt. Hun sier bare "så skriver du ditt og datt, og vips er drøftingna ferdig". Og der har jeg lenge prøvd å forklare at jeg forstår konseptet, men får det ikke til på papiret😡 selv om det kanskje er en lek for henne, er det ingen lek for meg. Jeg plages, er fortvilet og nå ligger jeg her å gråter meg i søvn. Er så redd for å stryke, da mister jobben jeg har fått tilbud om og må vente 1 år før jeg kan prøve på nytt. Jævla bachelorpiss!!!!!😭 Anonymous poster hash: 1a47e...4a8
pifi med tre nurk Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Har innleveringsfrist på tirsdag kl 09.00. Jeg har nok ord, men får virkelig ikke til drøftinga. Er akkurat som en garasjeport som lukker seg når jeg prøver, alt stopper bare helt opp i hjernen min! Jeg er så redd for å stryke, men hører jo sjeldent om de som gjør det. Er også elendig på å formulere meg, ser selv at det er et salig kaos. Har sittet med oppgaven i hele dag, men får ikke til noe som helst😭 Har pratet med veileder, men hun forstår ikke problemet mitt. Hun sier bare "så skriver du ditt og datt, og vips er drøftingna ferdig". Og der har jeg lenge prøvd å forklare at jeg forstår konseptet, men får det ikke til på papiret😡 selv om det kanskje er en lek for henne, er det ingen lek for meg. Jeg plages, er fortvilet og nå ligger jeg her å gråter meg i søvn. Er så redd for å stryke, da mister jobben jeg har fått tilbud om og må vente 1 år før jeg kan prøve på nytt. Jævla bachelorpiss!!!!!😭 Anonymous poster hash: 1a47e...4a8 Hva slags fag er du tar? Og hva handler bacheloroppgaven om? Jeg har ikke strøket, men har slitt meg gjennom en bacheloroppgave selv og vet det er kjipt! Synes jo veilederen din burde gitt deg litt flere føringer, men husket at min veileder var ganske dårlig hun og. Hun tegnet bla en gryte med lapskaus for å illustrere hvor kaotisk tankene kunne være i en oppgaveskriveprosess...
overlord Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Hvilket studie? Les definisjonen på en drøfting. Hva er det du ikke forstår? Ta deg sammen og bruk tiden godt frem til tirsdag!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Hvilket studie? Anonymous poster hash: af326...c1d
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Går sykepleien og skriver om pleie og behandling til kreftsyke pasienter. Valgte dette siden det er lett å finne litteratur og forskning på dette, men likevel plages jeg. Synes det er et interessant tema, men det funker ikke likevel Fikk bare beskjed om at oppgaven er på stryk-karakter slik den er akkurat nå😭 Var ikke særlig motiverende når jeg står helt fast. Hi Anonymous poster hash: 1a47e...4a8
overlord Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Har du ikke ei venninne eller bekjent som kan lese den og sette deg på rett spor?
stratosku Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Pust med magen, dette går bare godt- selv om det føles litt uoverkommelig akkurat nå. Er du ferdig med innledning, metodedel og teoridel? Når du drøfter bruker du ulik litteratur og svarer opp mot hverandre. Så i hvert underkapittel bør du få med pensumlitteratur, selvvalgt litteratur, forskningsartikkel, teoretiker og eventuelt egne erfarimger om du har valgt å brukte det. Tolket det som du har litteraturstudie siden du skriver at det var lett å finne litteratur på dette. Ikke tenk at du har dårlig tid. Jobb deg gjennom ett kapittel om gangen nå, og få med de fire/fem punktene, så vil dette gå bra. Jeg hadde selv noen tårer og var veldig fortvilet den siste tiden- men jeg klarte det utrolig nok. Masse lykke til, jeg har troa på deg!!!😄👍
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Drøfting handler om å løfte frem argumenter mot hverandre. Hva er problemstillingen? Nummer en er å svare på sin problemstilling. Teori er da basen for hva du skal drøfte (OBS! ikke nye temaer inn i drøftingen eller avslutning.) Jeg kan hjelpe deg hvis du vil. Er selv sykepleier. Anonymous poster hash: 8126e...eb8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Har du ikke ei venninne eller bekjent som kan lese den og sette deg på rett spor?Har to i klassen som har lest over, de synes også det var et salig kaos og ba meg rydde oppgaven. Problemet er at jeg ikke klarer å se hva som burde henge sammen, og da er det vanskelig. Jeg prøver hardt å tenke enkelt, men dette var mye verre enn jeg hadde forestilt emg. Gleder meg til dette er over!!!😩 ALDRI mer! Anonymous poster hash: 1a47e...4a8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #11 Skrevet 30. april 2015 Jeg vil også gjerne hjelpe deg. Skrev selv om kreft men om barn da. Er 2 år siden jeg var ferdig. Er det kun drøftingen du sliter med? Fikk du noen konkrete tilbakemeldinger fra de i klassen? Har du lest tidligere oppgaver slik at du forstår hvordan du får en rød tråd gjennom oppgaven? Anonymous poster hash: 8eefa...efa
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Jeg vil også gjerne hjelpe deg. Skrev selv om kreft men om barn da. Er 2 år siden jeg var ferdig. Er det kun drøftingen du sliter med? Fikk du noen konkrete tilbakemeldinger fra de i klassen? Har du lest tidligere oppgaver slik at du forstår hvordan du får en rød tråd gjennom oppgaven? Anonymous poster hash: 8eefa...efa Jeg skriver om barn også, hadde satt enormt stor pris på litt hjelp hvis du er interessert! sliter også med å formulere en problemstilling. Hi Anonymous poster hash: 1a47e...4a8
natti_ Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Jeg vil også gjerne hjelpe deg. Skrev selv om kreft men om barn da. Er 2 år siden jeg var ferdig. Er det kun drøftingen du sliter med? Fikk du noen konkrete tilbakemeldinger fra de i klassen? Har du lest tidligere oppgaver slik at du forstår hvordan du får en rød tråd gjennom oppgaven? Anonymous poster hash: 8eefa...efa Jeg skriver om barn også, hadde satt enormt stor pris på litt hjelp hvis du er interessert! sliter også med å formulere en problemstilling. Hi Anonymous poster hash: 1a47e...4a8 Men hva er din problemstilling nå? Jeg skrev om ALL og hvorfor det var viktig at sykepleier lindrer disse bivirkningene hos barn. Da tok jeg utgangspunkt i noen bivirkninger. Nå er det veldig kort tid igjen og jeg har litt å gjøre denne helgen men hvis du ønsker så kan jeg godt lese gjennom oppgaven din. Du kan skrive til meg på privat mld. Signerer med nick nå.
natti_ Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Jeg vil også gjerne hjelpe deg. Skrev selv om kreft men om barn da. Er 2 år siden jeg var ferdig. Er det kun drøftingen du sliter med? Fikk du noen konkrete tilbakemeldinger fra de i klassen? Har du lest tidligere oppgaver slik at du forstår hvordan du får en rød tråd gjennom oppgaven? Anonymous poster hash: 8eefa...efa Jeg skriver om barn også, hadde satt enormt stor pris på litt hjelp hvis du er interessert! sliter også med å formulere en problemstilling. Hi Anonymous poster hash: 1a47e...4a8 Men hva er din problemstilling nå? Jeg skrev om ALL og hvorfor det var viktig at sykepleier lindrer disse bivirkningene hos barn. Da tok jeg utgangspunkt i noen bivirkninger. Nå er det veldig kort tid igjen og jeg har litt å gjøre denne helgen men hvis du ønsker så kan jeg godt lese gjennom oppgaven din. Du kan skrive til meg på privat mld. Signerer med nick nå. Forresten så innlegget mitt ble litt rotete. Mente bivirkninger i forhold til barn med ALL som får cytostatikabehandling ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå