Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Ok jeg vet det burde være skal ikke. Men jeg haaar så lyst på et glass rødvin! Problemet er bare at jeg tok en maxalt smeltetablett for rundt 7 timer sia siden jeg kjente et migreneanfall var i anmarsj. Gikk over med en gang heldigvis, men nå sitter jeg her da og har fri i 4 dager og stirrer på vindunken min. Er det farlig om jeg tar et lite glass, medisinsk sett? (er klar over det ikke er så lurt med tanke på selve hodepinen). Står ikke noe i felleskatalogen heller om alkohol og maxalt :/ Anonymous poster hash: 02c5b...826
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Ok jeg vet det burde være skal ikke. Men jeg haaar så lyst på et glass rødvin! Problemet er bare at jeg tok en maxalt smeltetablett for rundt 7 timer sia siden jeg kjente et migreneanfall var i anmarsj. Gikk over med en gang heldigvis, men nå sitter jeg her da og har fri i 4 dager og stirrer på vindunken min. Er det farlig om jeg tar et lite glass, medisinsk sett? (er klar over det ikke er så lurt med tanke på selve hodepinen). Står ikke noe i felleskatalogen heller om alkohol og maxalt :/ Anonymous poster hash: 02c5b...826 Jeg har og hadde gjort det uten problem, bruker maxalt selv. Men jeg tenker at det kanskje kommer litt an på hvordan du reagerer på maxalt, om du blir litt susen eller noe. Anonymous poster hash: a0f2f...dbf
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Det varierer litt, men maxalt kan noen ganger gjøre meg sløv og litt "bedøvd". Sover godt når jeg har tatt den. Men er mange timer siden nå, og føler meg fin i formen. Kanskje jeg drister meg til et lite glass, merker jo fort om det ikke er så bra HI Anonymous poster hash: 02c5b...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå