Gå til innhold

Er det en mulighet? Skjønner fint lite:-)

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på noe, og håper noen som er flinke på dette temaet kan hjelpe meg? Går på p-piller, men hadde i slutten av mars, begynnelsen av april en kraftig mageinfeksjon. Så mulig at pillene ikke virket akkurat da.. Siste samleie hadde jeg rundt den 12-13 april. Ventet en "pillemens" den

Endret av CherryC

Fortsetter under...

16 april, men det var kun 2 dager med sparsom blødning. Har normalt sett kraftig blødning i minst 4 dager. Har tatt to tester denne uken, begge negative. Da kan jeg med sikkerhet fastslå at jeg ikke er gravid sant? Har en del symptomer, men det kan like gjerne være innbilning fra min side :)

Man kan vell bli gravid selv om man går på pillen men det er 0,1% sjans. Og hvis du slurver/eventuelt diaré blir vel sjansen større. Jeg bare tenker høyt her 😛

Noen produserer hcg tregt og vil ikke få positivt svar på test før kanskje 3-4 uker etter befruktning. Har jeg vært deg hadde jeg ventet litt for så å ta en ny test.

Mensen kan vell variere litt selv om man går på pillen og spesielt hvis man slurver/eventuelt diaré vil jeg anta. Lykke til 😄👍

Endret av Hoppetau

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...