Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg har tidligere tatt opp det med at sønen vår på 1,5 år har mye bleielekasjer på natta, nesten hver natt. Driver ennå å tester div bleier. Må skifte på senga etter hver lekasje og har tisselaken under, hvilke tisselaken er billigst? El hvilken butikk? De må dekke hele madrassen i sprinkelsenga da han skifter sovestilling ofte og kan ha rumpa hvor som helst i senga. Anonymous poster hash: d882c...76b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 På IKEA selger de et stort vanlig laken med sånn tissegreier ( kommer ikke på hva det heter). De har både til vanlig seng og dobbelseng. Anonymous poster hash: f222b...5e2
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 På IKEA selger de et stort vanlig laken med sånn tissegreier ( kommer ikke på hva det heter). De har både til vanlig seng og dobbelseng. Anonymous poster hash: f222b...5e2 takk, bor milevis unna ikea, men kan sjekke hva det koster med porto. Har forsåvidt 3 vaskbare tisselaken fra sparkjøp men de dekker ikke hele senga så må bruke to av gangen. Så vi bruker engangs tisselaken. Anonymous poster hash: d882c...76b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Jysk Anonymous poster hash: ff24d...8e8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 På IKEA selger de et stort vanlig laken med sånn tissegreier ( kommer ikke på hva det heter). De har både til vanlig seng og dobbelseng. Anonymous poster hash: f222b...5e2 takk, bor milevis unna ikea, men kan sjekke hva det koster med porto. Har forsåvidt 3 vaskbare tisselaken fra sparkjøp men de dekker ikke hele senga så må bruke to av gangen. Så vi bruker engangs tisselaken. Anonymous poster hash: d882c...76b Kjøpte selv på IKEA. Det var et strech tisselaken til 99, eller 79kr til en vanlig seng. Her er liksom hele lakenet med sånn beskyttelsesgreier undersiden. Blir ikke sånn "klamt" som tisselaken vanligvis blir. Og greit at det er strech for da krøller det seg ikke heller. Lykke til. Anonymous poster hash: f222b...5e2
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 På IKEA selger de et stort vanlig laken med sånn tissegreier ( kommer ikke på hva det heter). De har både til vanlig seng og dobbelseng. Anonymous poster hash: f222b...5e2 takk, bor milevis unna ikea, men kan sjekke hva det koster med porto. Har forsåvidt 3 vaskbare tisselaken fra sparkjøp men de dekker ikke hele senga så må bruke to av gangen. Så vi bruker engangs tisselaken. Anonymous poster hash: d882c...76b Kjøpte selv på IKEA. Det var et strech tisselaken til 99, eller 79kr til en vanlig seng. Her er liksom hele lakenet med sånn beskyttelsesgreier undersiden. Blir ikke sånn "klamt" som tisselaken vanligvis blir. Og greit at det er strech for da krøller det seg ikke heller. Lykke til. Anonymous poster hash: f222b...5e2 OG de var best i test en eller gang her nylig. 😊👍 Anonymous poster hash: a42a1...9cf
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Jysk Anonymous poster hash: ff24d...8e8 Har en madrassebeskytter fra Jysk, de er ikke vanntette i det hele tatt. Så ingen andre typer der. Anonymous poster hash: d882c...76b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 På IKEA selger de et stort vanlig laken med sånn tissegreier ( kommer ikke på hva det heter). De har både til vanlig seng og dobbelseng. Anonymous poster hash: f222b...5e2 takk, bor milevis unna ikea, men kan sjekke hva det koster med porto. Har forsåvidt 3 vaskbare tisselaken fra sparkjøp men de dekker ikke hele senga så må bruke to av gangen. Så vi bruker engangs tisselaken. Anonymous poster hash: d882c...76b Kjøpte selv på IKEA. Det var et strech tisselaken til 99, eller 79kr til en vanlig seng. Her er liksom hele lakenet med sånn beskyttelsesgreier undersiden. Blir ikke sånn "klamt" som tisselaken vanligvis blir. Og greit at det er strech for da krøller det seg ikke heller. Lykke til. Anonymous poster hash: f222b...5e2 OG de var best i test en eller gang her nylig. 😊👍 Anonymous poster hash: a42a1...9cf Sikkert bra men ser for meg porto på 150kr el noe sånt. Har ikke fått sjekka men skal sjekke Anonymous poster hash: d882c...76b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Jeg tror jeg har kjøpt på Kid eller Princess...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #10 Skrevet 30. april 2015 stoffogstil.no selger tisselaken i to bredder. Da kan du bestille så mye du trenger og klippe til ønsket størrelse. Anonymous poster hash: fcf10...29f
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #11 Skrevet 30. april 2015 På IKEA selger de et stort vanlig laken med sånn tissegreier ( kommer ikke på hva det heter). De har både til vanlig seng og dobbelseng. Anonymous poster hash: f222b...5e2 takk, bor milevis unna ikea, men kan sjekke hva det koster med porto. Har forsåvidt 3 vaskbare tisselaken fra sparkjøp men de dekker ikke hele senga så må bruke to av gangen. Så vi bruker engangs tisselaken. Anonymous poster hash: d882c...76b Kjøpte selv på IKEA. Det var et strech tisselaken til 99, eller 79kr til en vanlig seng. Her er liksom hele lakenet med sånn beskyttelsesgreier undersiden. Blir ikke sånn "klamt" som tisselaken vanligvis blir. Og greit at det er strech for da krøller det seg ikke heller. Lykke til. Anonymous poster hash: f222b...5e2 OG de var best i test en eller gang her nylig. 😊👍 Anonymous poster hash: a42a1...9cf Sikkert bra men ser for meg porto på 150kr el noe sånt. Har ikke fått sjekka men skal sjekke Anonymous poster hash: d882c...76b Porto for pakker under 10 kg er 89 kroner. Anonymous poster hash: a42a1...9cf
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #12 Skrevet 30. april 2015 Vi har kun fra IKEA. De er helt knall! Anonymous poster hash: 97904...d8c
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #13 Skrevet 30. april 2015 På IKEA selger de et stort vanlig laken med sånn tissegreier ( kommer ikke på hva det heter). De har både til vanlig seng og dobbelseng. Anonymous poster hash: f222b...5e2 takk, bor milevis unna ikea, men kan sjekke hva det koster med porto. Har forsåvidt 3 vaskbare tisselaken fra sparkjøp men de dekker ikke hele senga så må bruke to av gangen. Så vi bruker engangs tisselaken. Anonymous poster hash: d882c...76b Kjøpte selv på IKEA. Det var et strech tisselaken til 99, eller 79kr til en vanlig seng. Her er liksom hele lakenet med sånn beskyttelsesgreier undersiden. Blir ikke sånn "klamt" som tisselaken vanligvis blir. Og greit at det er strech for da krøller det seg ikke heller. Lykke til. Anonymous poster hash: f222b...5e2 OG de var best i test en eller gang her nylig. 😊👍 Anonymous poster hash: a42a1...9cf Sikkert bra men ser for meg porto på 150kr el noe sånt. Har ikke fått sjekka men skal sjekke Anonymous poster hash: d882c...76b Porto for pakker under 10 kg er 89 kroner. Anonymous poster hash: a42a1...9cf Ja ble det. Har sjekka kid og de har salg på tisselaken og vi har kid her jeg bor så da kjøper jeg heller det på lørdag enn å vente 2-3 uker på ikea, de brukte 3 uker sist jeg bestilte derfra. Anonymous poster hash: d882c...76b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #14 Skrevet 30. april 2015 Jysk Anonymous poster hash: ff24d...8e8 Har en madrassebeskytter fra Jysk, de er ikke vanntette i det hele tatt. Så ingen andre typer der. Anonymous poster hash: d882c...76b Vi har tisselaken derfra, og har ikke opplevd at det ikke har vært tett. Madrassbeskytteren har vi ikke prøvd så det vet jeg ikke. Anonymous poster hash: ff24d...8e8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #15 Skrevet 30. april 2015 Jysk Anonymous poster hash: ff24d...8e8 Har en madrassebeskytter fra Jysk, de er ikke vanntette i det hele tatt. Så ingen andre typer der. Anonymous poster hash: d882c...76b Vi har tisselaken derfra, og har ikke opplevd at det ikke har vært tett. Madrassbeskytteren har vi ikke prøvd så det vet jeg ikke. Anonymous poster hash: ff24d...8e8 Kanskje jeg skal sjekke Jysk på nytt siden det er rett borti gata her så kan faktisk dra dit her og nå Kid som jeg tenkte på er mye lengre unna Anonymous poster hash: d882c...76b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #16 Skrevet 30. april 2015 Jysk Anonymous poster hash: ff24d...8e8 Har en madrassebeskytter fra Jysk, de er ikke vanntette i det hele tatt. Så ingen andre typer der. Anonymous poster hash: d882c...76b Vi har tisselaken derfra, og har ikke opplevd at det ikke har vært tett. Madrassbeskytteren har vi ikke prøvd så det vet jeg ikke. Anonymous poster hash: ff24d...8e8 Kanskje jeg skal sjekke Jysk på nytt siden det er rett borti gata her så kan faktisk dra dit her og nå Kid som jeg tenkte på er mye lengre unna Anonymous poster hash: d882c...76b Vet ikke om de har det til sprinkelseng, men vil tro det. Vi bruker det til vår 5 åring som fortsatt har noen uhell på natten. Det er til vanlig voksenseng. Tror det kostet ca 200 kroner. Ellers kan du kanskje klippe det til så det passer :-) det er flanell lignende overflate på det. Anonymous poster hash: ff24d...8e8
mamma_til_verdens_beste Skrevet 30. april 2015 #17 Skrevet 30. april 2015 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Produkter.aspx?searchterm=Tisselaken 99kr
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #18 Skrevet 30. april 2015 Jysk Anonymous poster hash: ff24d...8e8 Har en madrassebeskytter fra Jysk, de er ikke vanntette i det hele tatt. Så ingen andre typer der. Anonymous poster hash: d882c...76b Vi har tisselaken derfra, og har ikke opplevd at det ikke har vært tett. Madrassbeskytteren har vi ikke prøvd så det vet jeg ikke. Anonymous poster hash: ff24d...8e8 Kanskje jeg skal sjekke Jysk på nytt siden det er rett borti gata her så kan faktisk dra dit her og nå Kid som jeg tenkte på er mye lengre unna Anonymous poster hash: d882c...76b Vet ikke om de har det til sprinkelseng, men vil tro det. Vi bruker det til vår 5 åring som fortsatt har noen uhell på natten. Det er til vanlig voksenseng. Tror det kostet ca 200 kroner. Ellers kan du kanskje klippe det til så det passer :-) det er flanell lignende overflate på det. Anonymous poster hash: ff24d...8e8 Har vært og kjøpt. Takk for tipset! Var kjekt å slippe å vente pga nettshopping, trenger det her og nå. Kjøpte en med målene til sprinkelseng men vi har en gammel sprinkelseng som er litt mindre en dagens men er bare snakk om noen få cm så går bra. Og takk for alle andre tips og! Anonymous poster hash: d882c...76b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #19 Skrevet 30. april 2015 Princess har i allefall hatt i metervare. Anonymous poster hash: 72bcb...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå