Gå til innhold

Hvor får jeg billige hageputer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg nytt partytelt, nye rottingmøbler, varmelampe og div. pynt. Har også veldig lyst på nye hageputer. skal være til 5 posisjonstoler med høy rygg. Men skal man ha skikkelige puter koster de jo en formue!

Skal ha stort familieselskap Kr. himmelfart helga og ønsker meg veldig nye puter til da siden de jeg har begynner å bli litt slitne. Har funnet noen fine, men de koter 399 pr stk og jeg trenger 12 stykker. Da blir det jo nesten 5000 kr!

Finner noen billige på Jula og biltema, men de er jo ikke akkurat pene. Ensfarget svarte, knæsj røde osv.

Ønsker noen som er litt varige med tanke på flekker osv som eventuelt blir på dem. Gjerne i litt vårlige farger. 

Vet du om noen som har fine og billige hageputer?

Anonymous poster hash: cbc72...920
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea

Jula

Plantasjen

Søk etter brukte på finn.no?

Anonymous poster hash: 22ab6...e62
Skrevet

Ikea

Jula

Plantasjen

Søk etter brukte på finn.no?

Anonymous poster hash: 22ab6...e62

Har sett på ikea, jysk, biltema og  jula. Har også sett på finn, men jeg skal ha til 12 stoler og ikke funnet noen som selger så mange..

Skrevet

12 Puter til fem stoler?:) eller er det jeg som leser feil, hehe..

Jeg kjøpte på fix til 50 kr og 100kr puta. De koster 299/399 til vanlig. Men vet ikke om de har tilbud nå. Europris og jysk har pleid å ha noen billige til 99 men de er kanskje ikke så god kvalitet og mye farger å velge i.

Skrevet

Har du 12 5-posisjons-stoler?? Da må du kø nesten bare punge ut da. IKEA/jysk/jula er billigst, så den summen de tar for 12 puter blir jo nesten det du må ut med da... Du kan jo sy selv, med utestoff fra stoff og stil, eller noe.

Anonymous poster hash: b6412...8e6

Skrevet

Om du allerede har gode puter som begynner bli slitt i stoffet kan du jo lett sy nye trekk.

Dra av et av de gamle trekkene og bruk som mal...

Anonymous poster hash: 0095b...b49

Skrevet

Ja utegruppa mi består av 12 stk 5-posisjonstoler. (ikke 12 puter til 5 stoler) var for å forklare hvilken puter jeg var på jakt etter.

Har stor familie, fire barn og liker å ha plass til gjester. Spisestuen min er til 18😁

Å sy er så mye jobb og tar masse tid. Rekker ikke det før Kr. himmelfart helga😠

Kan godt bestille på nett også om noen har noen billige sider😊

Skrevet

Tror ikke du finner så mye billigere, med mindre du finner salg et sted. Etisk sett er det jo ikke så greit å kjøpe billigere heller, da vil prisen være lavere enn material- og arbeidskostnadene, og da er du med på å presse produsentene slik at arbeidsmiljøene blir dårligere. 

Bedre å betale mer, og betale det ting koster, enn at det skal gå ut over de som jobber med å produsere produktene våre. 

Anonymous poster hash: 6b5f4...db7
Skrevet

Finner flere på tilbud på nettsidene til Jysk.

Men det er klart, at skal du ha til 12 stoler og ikke vil betale 5000 kr så kan du ikke være kresen.

Anonymous poster hash: 68bd0...f3d
Skrevet

Rusta

Anonymous poster hash: e04f2...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...