Gå til innhold

Noen andre på pp1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker kontakt med andre som også har nettopp startet pp.. Må ha noen å tyte med :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Turid87
Skrevet

Ja, startet denne måneden. Håper på å bli mor til to i løpet av 2016.

Skrevet

Startet i april vi også :-) spennende tid fremover :-)

Skrevet

Vi startet også i april :) Det gikk ikke denne måneden. Fikk mensen 5 dager for tidlig etter mye kramper. Men vi er klare til å prøve igjen i mai :)

Skrevet

Når har dere ikm da? Jeg har 13 mai, har lovet meg selv og samboeren at eg skal ikke teste før selve dagen, men tror at eg kommer til å bryte løftet.. huff, dagene går så sent... :)

Det var synd det ikke klaffet denne gangen fru boble, krysser fingrene for deg neste mnd. :)

Gjest Turid87
Skrevet

Har ikm 8./9. mai. Dagene går altfor seint, ja!

Skrevet

Startet i april med første pp😄

Har IKM 7 mai.

Bruker ikke el-test enda.

Har selvfølgelig masse symptomer. Og testet i går. Den var negativ som forventet 😛 men jeg er fryktelig spent og utolmodig!😄

Skrevet

Startet prøvinga denne uka, ikm 17 mai. Håper på nr.4 i starten av 2016, men litt bekymret for at det ikke vil gå pga noe høy alder på meg og barnefaren ☺ Men krysser fingrene

Skrevet

Vi har også startet prøvingen denne måneden og vi håper på nr 2 i løpet av 2016 =)

IKM ca 13 mai, vært litt ustabil syklus i det siste..

Skrevet

Starter nå i mai! Tok 6 mnd forrige gang, og var et vanskelig svangerskap.. Så krysser virkelig fingrene!

Skrevet

Vi har også startet prøvingen denne måneden :) IKM 7.mai.. venter i spenning på å kunne ta en test :)

Skrevet

Blir spennende å følge med på dere alle når det skal testes, noen må det jo klaffe for.. :) selv om eg skulle ønske at det klaffet for oss alle ;)

Skrevet

Blir veldig spennende =) er det mange av dere som har barn fra før? Hvor gamle er de? Vi har en jente fra før, som nettopp har blitt 2 år =) med henne ble vi gravide på pp3

Gjest Turid87
Skrevet

Vi har også en jente fra før, som snart blir 2 år. Kjenner meg veldig klar for baby igjen nå, men føler ikke den satt i denne runden. Vi får se til helga :-)

Skrevet

Vi startet med prøvingen i april! Dette blir vår første <3

Skrevet

Dette blir vår første <3 dere som har barn fra før, hvor tidlig fortalte dere foreldrene deres at du var gravid?

Gjest Turid87
Skrevet

Dette blir vår første <3 dere som har barn fra før, hvor tidlig fortalte dere foreldrene deres at du var gravid?

Fortalte det i uke 7, fordi jeg var så dårlig at jeg ikke hadde sjans å skjule det.

Skrevet

2 dager til forventet mens.... Dette går treeeegt😛

Skrevet

3 dager til IKM her... 1pp...har så lyst til å teste, men vet den bare blir negativ...:/

Skrevet

Venter mensen om 3 dager. Håper så klart at den ikke kommer.. Men har sterke mensensmerter og diaré nå :( sorry for den siste detaljen der ... haha

Skrevet

Her ble vi enige om å starte prøvingen på nummer tre 1. mai, så vi får se om to uker hvordan det gikk :-) Har foreløpig god følelse (men det hadde jeg forsåvidt de første månedene vi prøvde på nummer én også...)

Skrevet

Har en jente på snart 2 fra før. Fortalte foreldrene mine da jeg var 3,5 måned på vei, andre fikk vite det etter 4 mnd :)

Skrevet

Vi fortalte det etter vi hadde vært på tidlig ultralyd i uke 8 eller 9 :)

Skrevet

Gikk nettopp over i 2pp i dag. Men regner egentlig ikke forrige periode som en skikkelig pp. Tok ut spiral 7.april. Og nå fikk jeg første mens på fire år. Så denne mnd begynner prøvingen på skikkelig😆

Skrevet

Vet at det dessverre ikke klaffet for noen her, mens andre var litt heldigere.. Hva med dere andre? Jeg testet positivt igår! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...