Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #51 Skrevet 30. april 2015 Pluss det twintipp sa☺️ Anonymous poster hash: 33bcb...d36
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #52 Skrevet 30. april 2015 At han blir sur hvis jeg er syk. At han er lavere enn meg. At han er dårlig på empati. At han lyver. At han har et nedlatende syn på kvinner. At han er frekk mot mine venner og familie, og at han ikke forstår at han er frekk og driter seg ut, og ikke får med seg at alle synes han er en pinlig fyr. At han drikker seg dritings med barn tilstede, og ikke skjønner hva som er galt med det. Anonymous poster hash: 33905...60f
Gjest Hercule Poirot Skrevet 30. april 2015 #53 Skrevet 30. april 2015 Jeg kunne ikke vært i et forhold til en som - ikke hadde styr på økonomien sin - ikke hadde utdanning og stabil jobb - hadde helt andre politiske preferanser enn meg - ikke hadde gode elementære kunnskaper - hadde "vrangforestillinger" om kjønn, ansvarsfordeling, barneoppdragelse osv - ikke tok avstand fra rus, vold, overgrep - ikke likte dyr
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #54 Skrevet 30. april 2015 At han er uøkonomisk. At han for eksempel stapper handlekvrven full av det han har lyst på akkurat da av oster, dyrt pålegg etc, spiser en bit av hver av godsakene før de er blitt gamle og må kastes. Og at han gjentar mønsteret ca hver uke. At han hver dag er innom bensinstasjonen for å kjøpe sig, og at han alltid i samme slengen tar med en lighter, tyggis, cola og tre boller som blir prakket på ham. Også forstår han ikke hvor pengene blir av. Anonymous poster hash: 33905...60f
Mia_73 Skrevet 30. april 2015 #55 Skrevet 30. april 2015 Røyking er min største dealbreaker. De fleste andre ting kommer jo gjerne frem over tid men røyking ser man umiddelbar. Hadde ikke brukt et sekund å luke ut en som røyker.
Englenemine Skrevet 30. april 2015 #56 Skrevet 30. april 2015 Haha åh nei takk ikke min fantasi , jeg hadde løpt ... Fort!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #57 Skrevet 3. mai 2015 At han stemmer Sv, Mdg eller Venstre. Anonymous poster hash: 4108d...d0c
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #58 Skrevet 3. mai 2015 Religiøsitet er strevsomt for meg, fordi det berører hverdagsfungeringen Rasisme eller annet sterkt behov for å rakke ned på grupper i befolkningen Mangel på egendriv og interesse for omverdenen Stort egenfokus på mat, trening, skjønnhetspleie, klær, kul bil Å ikke ivareta egne barn - eller mine Er veldig fornøyd med han jeg har kjenner jeg! Her har du meg også. Har i tillegg: Uærlighet Mannsjåvinisme Egoisme
Mamma_til_2 Skrevet 3. mai 2015 #59 Skrevet 3. mai 2015 Må hive meg på mye av det som er skrevet jeg liker en mann som et mann litt barsk men samtidig ikke går kledd i felleskjøpets kjeledress, han må deffentlig ikke bruke stringtruse og så må han ikke løpe til mammaen sin for den minste lille ting!
pifi med tre nurk Skrevet 3. mai 2015 #60 Skrevet 3. mai 2015 At han stemmer SV eller Rødt. At han er lat. At han snakker om andre damer i et kjør. At han har titusen prosjekter som han aldri gjør ferdig. At han tror han skal dø hver gang han er forkjøla!
Litj-Karin Skrevet 3. mai 2015 #61 Skrevet 3. mai 2015 Røyker Stygge tær Stemmer frp Lange negler Dårlig munnhygiene Dårlig i senga
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #62 Skrevet 3. mai 2015 Gjerrig Lav Tynn Dårlig lønn/jobb Forfengelig Uengasjert i mine barn Utrygg og ikke tar styring i sex Ever Langt hår Lav sexlyst Ikke gir meg nok oppmerksomhet Skryter Gjentar ting 1000 ganger Lat Egoistisk Anonymous poster hash: 8208c...28d
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #63 Skrevet 3. mai 2015 Røyker Stygge tær Stemmer frp Lange negler Dårlig munnhygiene Dårlig i senga Hihi, vittig! "Min elskede, som du vet har vårt forhold blitt mer og mer alvorlig. Men det kan ikke vare. I går fikk jeg dessverre se deg uten sokker på, og jeg må nok gjøre det slutt nå. Du har ... stygge tær. Jeg kan ikke leve med det. Farvel - håper du finner en kvinne som elsker føttene dine!"
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #64 Skrevet 4. mai 2015 - uhygenisk - verdensmester - egoistisk - bruker skinnjakke (æsj!!) - lav arbeidsmoral Anonymous poster hash: e0238...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå