Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Familie på 4, middels aktive, har tid til litt pelsstell. Ønsker oss en leken, kjærlig familiehund. Vi ønsker en relativt liten hund, men større enn veskehund. Noen tips? Anonymous poster hash: 85ead...179
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Jeg drømmer om en japansk spisshund, men er dessverre allergisk Anonymous poster hash: 8f2ff...6b6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Golden! Men det blir vel i største laget? Ellers anbefaler jeg springer spaniel eller cocktail spaniel👍👍 Anonymous poster hash: 5562b...b34
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Golden! Men det blir vel i største laget? Ellers anbefaler jeg springer spaniel eller cocktail spaniel👍👍 Anonymous poster hash: 5562b...b34 Hahaha 🍸🍸🍻. Mente Cocker spaniel!! Anonymous poster hash: 5562b...b34
3 i april Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Mops. Engelsk og fransk bulldogg. Jeg har selv hatt engelsk bulldogg og msksn til personlighet skal du kete lenge ettet. Vi gikk tur jevnlig med vår og holdt henne i form så hun ble ikke tjukk, hun hadde ingen sykdommer og hun var ikke til dyrlege pga av sykdom de 13 årene hun levde 😊 en fantastisk flott rase som gir mye glede og latter i hverdagen 😀
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Cocktail spaniel høres ut som en rase jeg kan like godt Anonymous poster hash: 8f2ff...6b6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Da blir vel labrador også for stor? Anonymous poster hash: 8726f...1b8
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 Bichon Havanaise Anonymous poster hash: fb0b4...e09
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 Dansk svensk gårdshund uten tvil. Anonymous poster hash: 58a10...e2d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #10 Skrevet 28. april 2015 Staffordshire bull terrier Anonymous poster hash: 8beb1...5f9
C&M&H Skrevet 28. april 2015 #11 Skrevet 28. april 2015 Dansk svensk gårdshund uten tvil. Anonymous poster hash: 58a10...e2d Ja! Det vil jeg også ha! Er de like intense som terrierne, eller er de hakket roligere?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #12 Skrevet 28. april 2015 Ikke svar at det ikke er noen rase nå. Ønsker ingen diskusjon rundt det Jeg anbefaler cockapoo. Blanding mellom puddel og cockerspaniel. Beste hunden jeg noen gang har hatt! Og de er så søte og lærevillige. Røyter ingenting (mistet litt valpepels i ca 2 uker, men ingenting etter det) og er allergivennelig. Sambo og datteren min er allergiske, men merker ingenting på lillesnupp Anonymous poster hash: 7fac4...7f1
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #13 Skrevet 28. april 2015 Dansk svensk gårdshund uten tvil. Anonymous poster hash: 58a10...e2d Ja! Det vil jeg også ha! Er de like intense som terrierne, eller er de hakket roligere? Nei de er roligere. Men det er skikkelig gladhunder. De liker lek og de kan virke veldig vill i lek. De er lojale. Utrolig snille. Smarte, selvom de kan virke litt blonde. Hehe. De lærer kjempe fort. Lydige. Holder seg til sine eiere. Jeg er foresten overbevist om at det er litt katt i de. Elsker å sitte å glane ut av vinduet. Vår hund sitter i vinduskarmen flere ganger for dag å glaner. Trygge fine hunder. Perfekte familiehunder. Anonymous poster hash: 58a10...e2d
mamma_bergen Skrevet 28. april 2015 #14 Skrevet 28. april 2015 Mops. Engelsk og fransk bulldogg. Jeg har selv hatt engelsk bulldogg og msksn til personlighet skal du kete lenge ettet. Vi gikk tur jevnlig med vår og holdt henne i form så hun ble ikke tjukk, hun hadde ingen sykdommer og hun var ikke til dyrlege pga av sykdom de 13 årene hun levde 😊 en fantastisk flott rase som gir mye glede og latter i hverdagen 😀 Det er min drømmehund! Har sagt i mange år at jeg skal ha det, må bare ha tid Elsker de hundene! ❤
sug lut Skrevet 28. april 2015 #15 Skrevet 28. april 2015 Ikke svar at det ikke er noen rase nå. Ønsker ingen diskusjon rundt det Jeg anbefaler cockapoo. Blanding mellom puddel og cockerspaniel. Beste hunden jeg noen gang har hatt! Og de er så søte og lærevillige. Røyter ingenting (mistet litt valpepels i ca 2 uker, men ingenting etter det) og er allergivennelig. Sambo og datteren min er allergiske, men merker ingenting på lillesnupp Anonymous poster hash: 7fac4...7f1 Jo, det er nødvendig å svare at det er ingen rase, og at avlen er både uforutsigbar og uforsvarlig.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #16 Skrevet 28. april 2015 Familie på 4, middels aktive, har tid til litt pelsstell. Ønsker oss en leken, kjærlig familiehund. Vi ønsker en relativt liten hund, men større enn veskehund. Noen tips? Anonymous poster hash: 85ead...179 Jeg har en Bichon Havanis og er kjempe fornøyd. Vi har en hannhund, som er rolig og verdens snilleste. De røyter ikke og kan få lang pels. (Jeg klipper han kort) Han kan klare seg med korte turer, men kan også bli med på litt lenger turer. Vi hadde en periode problemer med markering inne, men det forsvant etter vi kastrerte han. Han er kjempe tålmodig og snill mot barn. Anonymous poster hash: 28e58...31b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #17 Skrevet 28. april 2015 Gå på Canis.no å ta rasevelgeren http://www.canis.no/oppdretter/rasevelger.php Jeg ville anbefalt dere; Puddel - tre forskjellige størrelser Staffordshire Bullterrier Lundehund Whippet! Er forresten en ypperlig førstegangs hund! Anonymous poster hash: dcb2a...e3d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #18 Skrevet 28. april 2015 Ikke svar at det ikke er noen rase nå. Ønsker ingen diskusjon rundt det Jeg anbefaler cockapoo. Blanding mellom puddel og cockerspaniel. Beste hunden jeg noen gang har hatt! Og de er så søte og lærevillige. Røyter ingenting (mistet litt valpepels i ca 2 uker, men ingenting etter det) og er allergivennelig. Sambo og datteren min er allergiske, men merker ingenting på lillesnupp Anonymous poster hash: 7fac4...7f1 Du skal være svææært forsiktig med å si at "cockapoo" (bastard) er allergivennlig. Dere var heldige med deres hund. Når man driver med disse designerhundene er man aldeles ikke garantert med en allergivennlig hund! Sånn, nå har oppdretteren i meg fått frest litt ifra seg. Anonymous poster hash: dcb2a...e3d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #19 Skrevet 28. april 2015 Nova Scotia duck toller retriever, "toller". Ikke stor og ikke liten, en aktiv bruks- og familiehund. Anonymous poster hash: dbe3b...e38
Fandens Oldemor Skrevet 28. april 2015 #20 Skrevet 28. april 2015 Støtter forslagene om engelsk staff. Har alt dere er ute etter, og mer til. Veldig intelligente, følsomme hunder som elsker barn.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #21 Skrevet 29. april 2015 Har hatt cocker spaniel og puddel. Av de to synes jeg cocker var en fin familiehund. Puddelen er en suveren hund men den var ram på å hoppe på barna HELE tiden. Ville leke og til tross masse trening glemte hun seg konstant. I tillegg varslet den mye mer enn cockeren. Anonymous poster hash: e6bf4...42d
3 i april Skrevet 29. april 2015 #22 Skrevet 29. april 2015 Mops. Engelsk og fransk bulldogg. Jeg har selv hatt engelsk bulldogg og msksn til personlighet skal du kete lenge ettet. Vi gikk tur jevnlig med vår og holdt henne i form så hun ble ikke tjukk, hun hadde ingen sykdommer og hun var ikke til dyrlege pga av sykdom de 13 årene hun levde 😊 en fantastisk flott rase som gir mye glede og latter i hverdagen 😀Det er min drømmehund! Har sagt i mange år at jeg skal ha det, må bare ha tid Elsker de hundene! ❤ Du kommer ikke til og angre 😆 bulldogg er flotte hunder med en ekstrem kul personlighet 😉
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 29. april 2015 #24 Skrevet 29. april 2015 Engelsk staffordshire bullterrier er da ingen førstegangshund! Men er fantastiske hunder, har en selv og datteren min forguder hun :-)
Oktoberrose Skrevet 29. april 2015 #25 Skrevet 29. april 2015 Vi fikk en fransk bulldog i påsken, den er 12 uker gammel nå. Lykkepille på 4 føtter, elsker å være sammen med ungene, og er en skikkelig kosegris Full av spillopper og masse personlighet, og kan være med overalt. Lite bjeffing. Hatt en Tibetansk spaniel før, og den var gneldrete og pysete. Mulig det var tilfeldig, men bulldog virker mye røffere psykisk. Minuset er vel at han tisser uten forvarsel, uten hemninger, det samme med bommelom De skal visst være litt trege på å bli husrene. Ja, også fjerter de stinkbomber Minste på 5 lurte på hvorfor jeg hadde kjøpt en fisemaskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå