mangesommerfuglerimagen Skrevet 28. april 2015 #1 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg er inne i en litt vanskelig situasjon akkurat nå. Jeg har enda ikke fått mensen, og ble ferdig med brettet i forrige uke. Jeg går på synfase, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikker er så flink å ta de til rett tid og glemmer en sjelden gang av pilla. Har nettopp flyttet inn med samboer og hans barn fra tidligere forhold, noe som har vært litt kaotisk og stressende. Jeg merker absolutt ingen tegn til graviditet foruten humørsvigninger den siste uka, økt matlyst, uteblitt mens og litt hyppigere vannlating. Har ikke mulighet til å kjøpe tester enda, men skal prøve å få gjort det snart. Sist mens var veldig rar, ingen smerter og lite blødning. Sist mens var rundt 23-25 mars, men var veldig rar. Hadde ingen smerter (noe jeg har til di grader ellers), varte bare i rundt to dager ca og blødde lite. Ut ifra en kalender på nett skal jeg da være ca 5-6 uker på vei. Noen som har opplevd dette før som kan berolige meg litt? Veit det kan være kroppen som spiller meg et lite puss, så får ta noen tester til helga om tante rød ikke dukker opp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144212194-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå