Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Gikk det greit? Er det noen spesielle forholdsregler man bør ta? Er 15 uker på vei når vi skal dit i juni. Anonymous poster hash: 48c44...fb2
Novemberdama Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Du må aldri finne på å dra til Kroatia som gravid! Du vet at ingen som bor i Kroatia er gravide, sant? At de blir shippet til nærmeste grense straks graviditet er et faktum!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Du må aldri finne på å dra til Kroatia som gravid! Du vet at ingen som bor i Kroatia er gravide, sant? At de blir shippet til nærmeste grense straks graviditet er et faktum! Var det deilig å få slengt litt med leppa?! Folk er selvfølgelig gravide overalt, men det er også en annen bakterieflora i andre land som man som besøkende ikke nødvendigvis er vant til. Ergo er det noen ganger man tar noen ekstra forholdsregler for å holde seg frisk og ha en fin ferie. Hvis du ellers ikke har no mer konstruktivt å komme med kan du heller slenge dritt et annet sted. Anonymous poster hash: 48c44...fb2
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Kroatia er livsfarlig for gravide. Ingen har født levende barn der på mange tiår. Anonymous poster hash: 758e2...719
3døtre1sønn Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Jeg var 6 mnd gravid i Tyrkia, i 43g, i juli, gikk som en drøm Bare å bade mye og drikke godt! Vet ikke hvordan vannet er i Kroatia, men tror kaaaanskje d er bedre enn i Tyrkia. Men hold deg til flaskevann, unngå isbiter (men de fleste turiststeder lager isbiter av flaskevann), salat kan være vasket i vanlig vann. Spis frukt du kan skrelle. Pass på at kjøtt er godt gjennomstekt. Spis pinneis, fremfor kuleis. Kos deg!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Jeg var i Kroatia i uke 20 og 21, og gjorde alt som hjemme, utenom å kun drikke flaskevann der nede.Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Terskelen for at noen kommer og vil ta på magen din, om du ser tydelig gravid ut, er større i Kroatia enn i Norge synes jeg, men det var langt fra plagsomt. Et fantastisk land på alle måter, og jeg drar stadig tilbake Anonymous poster hash: b0b49...898
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Det som jo er så genialt med Kroatia er at en trygt kan drikke vannet, mener dett også gjelder for gravide? Ellers et supert ferieland, hvor varmen ikke er altfor intens! Anonymous poster hash: 35e2f...62f
the amazing spidermamma Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 Så lenge du holder deg unna katter (toxoplasmose), er det ikke noen risiko forbundet med å reise til Kroatia. Det er et nydelig ferieland!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå