Gå til innhold

Hvilket sykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hvorfor er Storken utelukket??

Aldri i livet om jeg tar sjansen på å måtte trilles ned på 2 hjul fordi de ikke følger opp nok under fødselen. Er litt for ofte at ting glipper der oppe. Mye tryggere nede på føden. 

Anonymous poster hash: c4974...ddb

Hvorfor er Storken utelukket??

Aldri i livet om jeg tar sjansen på å måtte trilles ned på 2 hjul fordi de ikke følger opp nok under fødselen. Er litt for ofte at ting glipper der oppe. Mye tryggere nede på føden. 

Anonymous poster hash: c4974...ddb

Huff da...har hørt at de har endret rutinene sine veldig etter all kritikken de har fått?? Jeg fødte der for 7 år siden, og var stor fornøyd da....

Så heldige dere er som skal føde på Riksen... Legen min sa hun sendte søknaden dit, men riksen mottok den aldri så da jeg oppdaget det, var det fullt :(

Jeg dro til legen for å søke tidlig, så hun skrev søknaden i uke 6, men de fikk den jo aldri.

Har født begge mine to første på Riksen og har angst så jeg gruer meg mye mer denne gangen...

Anonymous poster hash: 8e9ca...358

Jeg skal også føde der, men var litt skeptisk først da jeg har hørt mye rart. Men så er det der jeg har vært til oppfølging tidlig i svangerskapet så derfor syns legen jeg skulle fortsette der.

Har i ettertid hørt positivt og negativ om de fleste plasser. Det kommer nok an på så mye. Alle kan møte på personer som kanskje ikke skulle vært i helsevesenet, å de finnes over alt.

Jeg er f. eks. veldig fornøyd med Tønsberg som jeg fødte på sist. Men det er mange som ikke er fornøyde. Så jeg tror du vil finne negative ting over alt om du bare leter. Pluss at det er det negative som pleier og komme frem. Mens de som er fornøyde stort sett ikke kommer ut med det.

Så jeg prøver å ikke tenke på det. Det burde du prøve på også. Gå inn med den innstillingen at dette skal gå fint. Du er på et sykehus med mennesker som bare vil deg godt. Tror ikke vi gjør lurt i å gå inn med en skeptisk innstilling.

Lykke til! Jeg tror ahus blir fint. Dessuten, ei venninne fødte der for 4 mnd. siden. Hun er kjempefornøyd :)

Anonymous poster hash: 10498...93d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...