Gå til innhold

Utposning på blodåre i hjernen....

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at vi har en feil i familien min, har en oldemor som døde tidlig av hjerneblødning, en bestemor som fikk blødning da hun var 52år gammel, men overlevde da. De har da funnet ut at den utposningen av blodåren som min bestemor har er arvelig. Nå er min mor i slutten av 50årene, hun er frisk.

Jeg har hatt vondt i hodet til og fra over en lang periode. Skal dra i MR(?) eller CT(?), husker ikke...

Men vil jeg virkelig det!?

Ville du ha fått vite om du har en utposningen på en blodåre i hjernen? Som kan sprekke når som helst?

Nå kan de jo kanskje gjøre noen kirurgiske inngrep, men det kommer jo ann på da..

Huff...

Anonymous poster hash: 8a0f9...27f

Fortsetter under...

Sønnen min på 11 fikk hjerneblødning,det var en utposning som sprakk.heldigvis var det bare ett forvarsel som legen sa. Tok angiografi og fant flere,så han er opet

rert flere ganger for å klipse utposningen. Har to som sitter ved tale og synssenteret,snakk om å operere i Sverige hvis de vokser,det er aldri gjort på så ungt menneske i Norge før.

Jeg klarte ikke å tenke tanken på at jeg kunne ha dette og dermed alle mine barn så fikk tilbud om å ta mr angio og gjorde det. Skummel tid..men viste seg at jeg ikke hadde det :) Gjør det du føler er best for deg og hva du kan roe deg med,de advarte meg om det psykiske. Lykke til :)

Anonymous poster hash: f4f8a...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...