Gå til innhold

Hei dere i første trimester :) Kan dere hjelpe meg litt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg håper noen her inne som er litt drevne på dette kan hjelpe meg litt på vei :) Forrige mensen første dag var 26 mars.. Nå venter jeg på mensen som ikke kommer.. Har svært ømme pupper osv.. Jeg har tatt sikkert 20 tester snart er jeg sikker på. Ene dagen fikk jeg svak positiv på morraurin, neste dag helt negativ, dagen etter negativ, i går også negativ, men i dag svak positiv på morraurin. I dag ettermiddag negativ.. Dette er billigtester fra nettet for å ha det sagt. Hvordan skal jeg tolke dette? Om jeg regner ut fra siste mens, så skulle jeg jo fått positiv test nå på alle morrauriner eller? Hva tror dere, og hvor langt er jeg evt på vei? 

Håper noen kan svare meg..leser meg snart ihjel på nettet ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på apoteket, kjøp en CB Digital, evt med ukeindikator, og test med morgenurin. Den kan du stole på. Lykke til!

Skrevet

Takk for tips :) Har også prøvd CB Digital, denne viste ikke gravid på morraurin. Tok to tester på morraurin..testen fra nettet positiv, og CB negativ..

Skrevet

positiv test = gravid. Jeg har hatt billigtester liggende hjemme selv og de var velidg svake lenge, men svak strek er like positiv som tydelig strek.

Skrevet

Ja..men d er så rart at ikke alle er positive da..og at CB Digital er negativ..

Får bare vente å se da.. :)

Skrevet

Ja..men d er så rart at ikke alle er positive da..og at CB Digital er negativ..

Får bare vente å se da.. :)

Hei :) Ved mitt andre svangerskap, fikk jeg negativ cb digital og positiv på billigstrimmel, men jeg var gravid :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...