Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Skal kjøpe sparkesykkel til minste som er snart tre år og tenkte tre hjul, men er det noe stor forskjell på om de er foran eller bak? Med tanke på stabiliteten? Anonymous poster hash: 011d0...fb8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Jenta mi hadde en med to hjul foran og gutten en med to hjul bak, jeg syns den med to hjul foran var mye bedre og mer stabil. Anonymous poster hash: 6223d...b3d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 To hjul foran er meir stabilt, etter min erfaring, enn to hjul bak. Anonymous poster hash: 2e65e...ddc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Vi har best erfaring med to hjul foran. Anonymous poster hash: a8ebd...2fa
trollemor86 Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 To hjul forran, har du to bak er det lettere for barnet å sparke borti hjulet når de sparker.
BellaSuz Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 To hjul foran! Micro sin sparkesykkel er god, jenta mi på 2 elsker sin:)
E.E.E. Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Ville valgt to hjul foran. Men se ann hvordan den svinger! Gutten her fikk en Lynet McQueen sparkesykkel med to hjul foran, men man kan ikke svinge med styret, man må svinge sånn man svinger med ett rullebrett. Altså lene seg over på den siden man skal svinge mot, med styret og brettet man står på. Vet ikke om det er vanlig jeg altså, men gutten her får det i hvertfall ikke til. 😜 Nabogutten på 10 år, en kløpper på rullebrett, synes derimot sparkesykkelen var skikkelig kul! Kjørte rundt som villmann her og mestret den 100%. 😄 Gutten vår har hatt den i 3 uker nå, siden 3 år's dagen, men gjør ikke tegn til å klare det. I barnehagen har de en med to hjul foran og vanlig sving, den kjører han med titt og ofte når jeg henter han og den mestrer han helt greit. ☺☺
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Takk for tilbakemelding damer 😀 da skal jeg kikke etter en med to hjul foran 👍 Anonymous poster hash: 011d0...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå