Mamma&skatt Skrevet 27. april 2015 #1 Del Skrevet 27. april 2015 hei sitter å venter på mens, slik av jeg kan starte på femar. har hatt veldig varrierende sykluser, slik at jeg har ingen anelse om når eggløsning kan ha vært.. situasjonen er slik at vi for to uker siden hadde sex onsdagen. Torsdagen kom det to små bloddråper med utfloden,og jeg tenkte at hurra, nå kommer EL. tenkte ikke mer over dette, før jeg på søndag og starten på mandagen la merke til at det var mer utflod og at den var klarere. tenker nå at håper er ute og at EL egentlig var søndag/mandag.. har forstått det slik at sædcellene lever 1-5 dager i kvinnens kropp, men nå er vi dessverre i tillegg i den settingen at mannen ligger i nedre halvdel av den normale menden med sædceller.. håper sånn at det har klaffet, selv om jeg jo egentlig vet at det er lite sannsynlig.. forferdelig frustrerende å sitte midt oppi dette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144212014-sjans-for-at-det-kan-ha-klaffet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå