Gå til innhold

Til dere som bor i Drammen, hvor er det fint å bo?

Anbefalte innlegg

Vi vil gjerne bo i gangavstand til byen, men jeg vet ikke hva områdene heter for å kunne søke på finn.

Vi vil gjerne bo i enebolig, tomansbolig eller enderekkehus. Vi vil nemlig ha hage. Valget faller på Drammen (tror vi) fordi det er møte Oslo, en by i stor utvikling og nære sjøen, vi MÅ bo nære sjøen! Og helst Oslo, men om dere vet om andre steder det kan være fint så skrik gjerne ut.

Anonymous poster hash: 74576...b3d

Fortsetter under...

Vi bor på åskollen. Det er ikke gangavstand til byen, men det er helt herlig her. Mange barn, flotte turområder, nær vannet. Det er flott her :)

Anonymous poster hash: 3118e...f0f

Takk for svar! Er det noen butikker der da? Eller MÅ man inn til Drammen om man har glemt å kjøpe brød for eksempel?

Hvor langt er det inn til Drammen?

Takker for svar

Anonymous poster hash: 74576...b3d

Bragernes er veldig sentralt og fint. Gulskogen er og fint, ikke langt unna sentrum, og der er Buskerud sitt største kjøpesenter.

Vi bor på Konnerud, det er veldig fint her, mange barnefamilier som bor her. Nære skog og natur, og flere små vann. Vi har flere butikker og to treningssenter her. Er i byen på 10 min med bil, buss går hele tiden. Men det er mye snø på vinteren. Så da barna mine er ferdig med ungdomsskolen, så flytter vi nærmere sentrum, og vekk fra snøen.

Anonymous poster hash: 47edc...986

Annonse

Gulskogen er fint, flatt og gangavstand til byen. Stort shoppingsenter og nær elva. Det er forsåvidt tilfellet uansett hvor du bor sentralt i Drammen.

Ellers er Øren, Danvik og Bragernes de fineste bydelene sentralt i byen.

Anonymous poster hash: 3c725...408

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...