Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Hvor stor trampoline ville dere valgt dersom dere hadde relativt stor uteplass og fire barn? Har vært og kikket litt, og tenkte først på den største typen som er på ca 4,3 meter, men er den for stor igjen? Anonymous poster hash: 05303...2c6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Hadde tatt den største! Vi hadde en så stor i 10 år. Mne pass på at det er en trampoline med god sprett. Anonymous poster hash: 4cab8...926
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Hadde tatt den største! Vi hadde en så stor i 10 år. Mne pass på at det er en trampoline med god sprett. Anonymous poster hash: 4cab8...926 Foreløpig har vi snust litt på en fra Berge og en fra Jumping King. Jeg synes den første ser best ut, spesielt den i champion-utgaven med sikk-sakk-fjæring. Har du tips til flere typer? Vi bor på Vestlandet. HI Anonymous poster hash: 05303...2c6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Hadde tatt den største! Vi hadde en så stor i 10 år. Mne pass på at det er en trampoline med god sprett. Anonymous poster hash: 4cab8...926 Foreløpig har vi snust litt på en fra Berge og en fra Jumping King. Jeg synes den første ser best ut, spesielt den i champion-utgaven med sikk-sakk-fjæring. Har du tips til flere typer? Vi bor på Vestlandet. HI Anonymous poster hash: 05303...2c6 Det gjør vi og. Vi hadde en fra Sport Master. Nå har vi flyttet og skal kjøpe ny trampoline, men kan ikke finne igjen de fra Sportsmaster (ser ut som om de nå kun selger tilbehør). Vi ser nå på de fra Treningspartner (http://treningspartner.no/favorit-trampoline-4-3m-med-deluxe-sikkerhetsnett). Vi må ha en litt mindre nå, siden vi ikke har like stor uteplass som før. men ellers hadde jeg uten tvil betsilt den største igjen. Anonymous poster hash: 4cab8...926
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Hadde tatt den største! Vi hadde en så stor i 10 år. Mne pass på at det er en trampoline med god sprett. Anonymous poster hash: 4cab8...926 Foreløpig har vi snust litt på en fra Berge og en fra Jumping King. Jeg synes den første ser best ut, spesielt den i champion-utgaven med sikk-sakk-fjæring. Har du tips til flere typer? Vi bor på Vestlandet. HI Anonymous poster hash: 05303...2c6 Det gjør vi og. Vi hadde en fra Sport Master. Nå har vi flyttet og skal kjøpe ny trampoline, men kan ikke finne igjen de fra Sportsmaster (ser ut som om de nå kun selger tilbehør). Vi ser nå på de fra Treningspartner (http://treningspartner.no/favorit-trampoline-4-3m-med-deluxe-sikkerhetsnett). Vi må ha en litt mindre nå, siden vi ikke har like stor uteplass som før. men ellers hadde jeg uten tvil betsilt den største igjen. Anonymous poster hash: 4cab8...926 Ja, det var akkurat den jeg mente, det er Berg sitt merke Bare at vi vurderer Champion-utgaven med sikk-sakk-fjær og sorte "ben". HI Anonymous poster hash: 05303...2c6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Hadde tatt den største! Vi hadde en så stor i 10 år. Mne pass på at det er en trampoline med god sprett. Anonymous poster hash: 4cab8...926 Foreløpig har vi snust litt på en fra Berge og en fra Jumping King. Jeg synes den første ser best ut, spesielt den i champion-utgaven med sikk-sakk-fjæring. Har du tips til flere typer? Vi bor på Vestlandet. HI Anonymous poster hash: 05303...2c6 Det gjør vi og. Vi hadde en fra Sport Master. Nå har vi flyttet og skal kjøpe ny trampoline, men kan ikke finne igjen de fra Sportsmaster (ser ut som om de nå kun selger tilbehør). Vi ser nå på de fra Treningspartner (http://treningspartner.no/favorit-trampoline-4-3m-med-deluxe-sikkerhetsnett). Vi må ha en litt mindre nå, siden vi ikke har like stor uteplass som før. men ellers hadde jeg uten tvil betsilt den største igjen. Anonymous poster hash: 4cab8...926 Ja, det var akkurat den jeg mente, det er Berg sitt merke Bare at vi vurderer Champion-utgaven med sikk-sakk-fjær og sorte "ben". HI Anonymous poster hash: 05303...2c6 Ja, den har bedre sprett, så hvis dere ikke syns den er for dyr, hadde jeg kjøpt en sånn (dvs, jeg gjorde det nettopp nå, he he. jeg hadde en ikke -ullført bestilling liggende, som jeg kom på nå når du la ut dete innlegget. Jeg tok den som var ett hakk mindre, men som sagt, kun pga mindre plass). Jeg har stor aldersspredning på barna mine, og kan bare si at den trampolinen sannsynligvis er den beste investeringen vi noen gang har gjort. De har hoppet så vanvittig mye på den, og hatt så mye moro og fått så mye mosjon som de ellers ikke hadde fått. Så ny trampoline var bare et must etter at vi flyttet. Anonymous poster hash: 4cab8...926
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Ville bestilt oval stor trampoline. Når barna blir litt større, vil de gjerne ta saltoer og flere andre ting som krever litt plass. Barna her vil svært gjerne ha oval, for den runde får de ikke gjort alt på. Anonymous poster hash: 832f7...203
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Ville bestilt oval stor trampoline. Når barna blir litt større, vil de gjerne ta saltoer og flere andre ting som krever litt plass. Barna her vil svært gjerne ha oval, for den runde får de ikke gjort alt på. Anonymous poster hash: 832f7...203 Jeg har sett litt på den også, men da begynner det å bli veldig dyrt. Vi får snakke litt sammen om det før vi bestemmer oss. Barna er forresten ganske store allerede, 6-13 år. HI Anonymous poster hash: 05303...2c6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Vi har den største ovale til Jumpking. Kjøpte ny i fjor etter å ha hatt en trampoline fra en eller annen lekebutikk i noen år. Veldig fornøyd. Absolutt en god investering:) Anonymous poster hash: f23b8...011
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Vi har den største ovale til Jumpking. Kjøpte ny i fjor etter å ha hatt en trampoline fra en eller annen lekebutikk i noen år. Veldig fornøyd. Absolutt en god investering:) Anonymous poster hash: f23b8...011 Hm, det er litt fristende, jeg må innrømme det, og vi har jo teknisk sett plass. Nest-minsten går på turn også, og det ville være god trening for henne å ha plass til saltoer osv (når hun er alene oppå så klart). Må snakke med mannen, han synes de var absurd store da jeg viste dem til ham HI Anonymous poster hash: 05303...2c6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #11 Skrevet 27. april 2015 Vi har den største ovale til Jumpking. Kjøpte ny i fjor etter å ha hatt en trampoline fra en eller annen lekebutikk i noen år. Veldig fornøyd. Absolutt en god investering:) Anonymous poster hash: f23b8...011 Hm, det er litt fristende, jeg må innrømme det, og vi har jo teknisk sett plass. Nest-minsten går på turn også, og det ville være god trening for henne å ha plass til saltoer osv (når hun er alene oppå så klart). Må snakke med mannen, han synes de var absurd store da jeg viste dem til ham HI Anonymous poster hash: 05303...2c6 Meg som svarte først igjen. Vi vurderte også oval denne gangen. Har en 11-åring som går på turn og stuping og som er helt utrolig god på trampoline. Han mente først at det var oval som gjelder, etter å ha prøvd det hos diverse kompiser. Men nå har han kommet frem til at det likevel er bedre med rund, og at han kan gjøre like mye der. Vet ikek hvorfro han mener dund likelev er best, men for ham er det god sprett som er det avgjørende - den må altså være av god kvalitet. men det kan man jo få både med rund og oval, så dere får vel bare se hva deres barn foretrekker. Anonymous poster hash: 4cab8...926
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #12 Skrevet 27. april 2015 http://www.hoppeeksperten.no/trampoline-berg-champion-c-55.html Denne har vi. Veldig fornøyd Anonymous poster hash: ed5e2...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå