Gå til innhold

Hvis man får negativ test, hvor lenge.må man vente før neste innsett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det kommer an på hvilken klinikk og om du har egg på frys. Vi fikk egg i fryseren etter første uttak, så da ferskforsøket var negativt fikk vi starte med fryseforsøk ved neste mens (det vil si første mens etter den blødninger som kom ved det negative forsøket). Hvis du ikke får egg på frys må du ha et nytt uttak og da må du antakelig vente noen sykluser (tror de sa 2-3 på Riksen), for at eggstokkene dine skal komme seg.

Som J'espere sier kommer det ann på klinikk og om du får egg på frys. min erfaring er at det ofte er lengre å vente om man må ha nytt fersk forsøk. Etter avbrutt fryseforsøk i august fikk jeg ikke time før november fordi klinikken ikke hadde noe ledig før da. Etter negativ frys i januar fikk jeg starte med en gang med nytt fryseforsøk. Etter SA nå i april får jeg nytt forsøk i juni.

Var seks måneder mellom de to første ferskforsøkene med et avbrutt fryseforsøk mellom. Har hatt to fryseforsøk etter andre fersk. Blir syv måneder mellom andre og tredje ferskforsøk, tredje ferskforsøk kommer tre måneder etter siste frys, men bare litt over to måneder etter siste SA

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...