Gå til innhold

Muffins med melkeallergi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best, vanlig oppskrift og bruke melk uten laktose eller egen oppskrift uten melk?

Anonymous poster hash: a5412...371

Skrevet

Dersom det er melkeallergi så må man lage helt uten melk, så bruk da en oppskrift uten melk (og smør).

Dersom det er laktoseintoleranse ville jeg brukt vanlig oppskrift med laktosefri produkter.

Anonymous poster hash: 15186...6a1

Skrevet

Dersom det er melkeallergi så må man lage helt uten melk, så bruk da en oppskrift uten melk (og smør).

Dersom det er laktoseintoleranse ville jeg brukt vanlig oppskrift med laktosefri produkter.

Takk. Fikk beskjed fra barnets foreldre at jeg kunne bruke laktosefri melk i vanlig oppskrift. Tenkte på hva som smaker best.

Skrevet

Takk. Fikk beskjed fra barnets foreldre at jeg kunne bruke laktosefri melk i vanlig oppskrift. Tenkte på hva som smaker best.

Da er det jo ikke melkeallergi.

Anonymous poster hash: 7e0cc...5a4

Skrevet

Dersom det er laktoseintoleranse ville jeg brukt vanlig oppskrift med laktosefri produkter.Anonymous poster hash: 15186...6a1

Takk. Fikk beskjed fra barnets foreldre at jeg kunne bruke laktosefri melk i vanlig oppskrift. Tenkte på hva som smaker best. Anonymous poster hash: a5412...371

Umulig å smake forskjell på laktosefri og vanlig melk som er brukt i mat.

Anonymous poster hash: bf043...95a

Skrevet

Da er det ikke noe problem. Bak med laktosefritt. Hvis du ikke har erfaring kan jeg egentlig bare tipse deg, laktosefri rømme er faktisk bedre enn den med, den er mer kremet og deilig i konsistens. Og fløten, tar litt lenger tid å få stiv, kanskje, men den har jo superlang holdbarhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...