Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Vi har lenge sett på leilighet i Tyrkia. Har funnet en utrolig fin en som vi har snakket om å kjøpe. Det er kun folk fra Norge, Sverige og Danmark som får kjøpe der. Har så lyst på den og den ser perfekt ut for jentene mine på 4,7 og 10. Stort felles basseng inne og ute, treningsrom, lekerom++ Men alle vi har luftet tanken for har vært negative og sagt sånn som "det er nok ikke lenge før IS kommermog bomber hele greia", "Hva er det du tenker med, skal du ta med deg jentene til Tyrkia" osv.. Er det virkelig så farlig som de sier? Hadde DU turt å kjøpe leilighet der? Syns firmaet som har bygget det virket veldig seriøst. Norsk firma.. Anonymous poster hash: 668aa...6e8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Like billig på hotell så ser ikke poenget. Så nei, hadde ikke tatt sjansen. Anonymous poster hash: 5bbcf...f24
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Hvor er det hen da? Vår familie har leilighet på vestkysten ,Didim, veldig fint, norsk firma, ikke vært noe lureri, bare husk at ting går på tyrkisk vis, alt skjer ikke den dagen man skulle ønske 😉 ingenting negativt å si på det her i alle fall Anonymous poster hash: c1361...acf
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Jeg reiser gjerne til Tyrkia på ferier uten betenkeligheter, men ville nok ikke bundet pengene mine i en bolig der nede nei. Det hadde jeg følt var litt usikkert i det lange løp. Anonymous poster hash: a8c30...1fc
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Hvis dere reiser mye til Tyrkia, så hvorfor ikke? Vi har leilighet utenfor Alanya og vårt sameie fungerer veldig bra. Det er dessuten kjøpers marked og det er mye fint å få rimelig. Anonymous poster hash: e4304...848
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Vi har leilighet i Tyrkia, kort vei til stranden, stor hage og basseng i hagen. Fantastisk deilig:) Vi leier den ut til venner og bekjente når vi ikke selv bruker den. Angående IS så trenger du ikke å bekymre deg. IS kommer aldri til å få fotfeste i Tyrkia. Tyrkia er Natos nest største militærmakt, så ville ikke bekymret meg for IS Anonymous poster hash: 4f1f6...84a
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Takk for svar. Jeg har ikke vært bekymret for IS nei, det er alle vi har snakket med som har vært det. Jeg tenker at det er liten sjanse for at de bomber der.. Det er vel Alanya eller Avsallar som er mest aktuelt tenker jeg. Dere som har leilighet der, blir den mye brukt? Anonymous poster hash: 668aa...6e8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #8 Skrevet 26. april 2015 Takk for svar. Jeg har ikke vært bekymret for IS nei, det er alle vi har snakket med som har vært det. Jeg tenker at det er liten sjanse for at de bomber der.. Det er vel Alanya eller Avsallar som er mest aktuelt tenker jeg. Dere som har leilighet der, blir den mye brukt? Anonymous poster hash: 668aa...6e8 Vi er i leiligheten 4 uker om sommeren og 1 uke i høstferien. Har et skolebarn så vi kan ikke reise når vi vil. Men når eldste også gikk i bhg så pleide vi å reise 1 uke i slutten av mai, 3 uker om sommeren og 1 uke i sept/oktober. Hadde reist oftere, men har jo bare 5 uker ferie i løpet av året. Anonymous poster hash: 4f1f6...84a
overlord Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Se for dere et leilighetskompleks i Norge der bare muslimer hadde fått kjøpe leilighet. Da hadde det blitt rabalder. Jeg kunne aldri tenkt med å feriere i en skandinavisk ghetto, så det hadde vært helt uaktuelt for meg å kjøpe en leilighet som den du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #11 Skrevet 26. april 2015 Vi bruker vår mye og låner/leier ut til slekt og venner 😄 Anonymous poster hash: e4304...848
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #12 Skrevet 26. april 2015 Dette skaper mange arbeidsplasser , som nattevakt, vaktmester, renhold, vedlikehold, og sysselsetter lokae håndverkere. I en sånn leilighet kommer man i snakk med de lokale som bor rundt og kulturen. Vi har venner som jobber i tyrkisk skole, politi og også de som har ansvar for sikkerhet. Aldri opplevd lignende på hotell, hvor man reiser en uke, spiser på all inklusive og "slipper " å ha noe med de lokale å gjøre... Men du reiser kanskje ikke på sånn ferie heller? Leilighetene her er også bosatt av noen tyrkiske familier, blant annet de som jobber der, og et par leies ut til tyrkiske familier som er på ferie. Anonymous poster hash: c1361...acf
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #13 Skrevet 26. april 2015 Dette skaper mange arbeidsplasser , som nattevakt, vaktmester, renhold, vedlikehold, og sysselsetter lokae håndverkere. I en sånn leilighet kommer man i snakk med de lokale som bor rundt og kulturen. Vi har venner som jobber i tyrkisk skole, politi og også de som har ansvar for sikkerhet. Aldri opplevd lignende på hotell, hvor man reiser en uke, spiser på all inklusive og "slipper " å ha noe med de lokale å gjøre... Men du reiser kanskje ikke på sånn ferie heller? Leilighetene her er også bosatt av noen tyrkiske familier, blant annet de som jobber der, og et par leies ut til tyrkiske familier som er på ferie. Anonymous poster hash: c1361...acf Var til Sug Lut, som mener mye men kanskje ikke har prøvd konseptet? Anonymous poster hash: c1361...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå