Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Jeg har klart å gå ned 15 kilo nå på 5 måneder med hjelp av en del trening (litt vanskelig å hatt tid når jeg er student, jobber og har barn) men jeg skal i et bryllup om to uker og passer enda ikke den kjolen jeg har kjøpt. Regner med at jeg må ned 10 kilo til, men det vet jeg at jeg ikke blir å klare å bare trene bort så fort. Noen som har noen gode/ekstreme diett-tips som faktisk fungerer? Jeg er villig til å prøve ALT for å faktisk komme meg inn i den kjolen. Min eks-mann (gift i 10 år) skal dit, og for første gang vil jeg faktisk se SMASHING ut når jeg møter han. Har virkelig sett frem til denne dagen nå i 6 måneder. Trenger ikke masse kommentarer på at ekstreme diett-tips (eller andre tips!) er dumme/farlige, for dette er overhodet ikke noe jeg blir å fortsette med - jeg ønsker bare å komme inn i denne kjolen så blir jeg å fortsette med vanlig trening/kosthold etter bryllupet. Anonymous poster hash: 5bf22...726
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Tja, kjøkkenkniv og kraftig beskjæring? Anonymous poster hash: b5671...181
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 5 kg i uka er umulig Anonymous poster hash: ab735...3bd
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Jaja, det kan godt hende det er umulig. Men vil uansett prøve å gå ned så mye som mulig disse to ukene.. 1 kilo er bedre enn ingen - og helst så mange som mulig HI Anonymous poster hash: 5bf22...726
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Jeg gikk ned 5 kg på 7 dager en gang jeg hadde kraftig hjernerystelse. Spiste da ingenting og det lille jeg fikk ned kom fort I retur. Ble innlagt igjen fordi jeg var så dehydrert. Anbefales ikke! Da kan du heller prøve deg på sykehusdietten eller noe shakediett da. Går ned sikkert 3-4 kg ☺ Anonymous poster hash: 7ccda...d8c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Om du SLUTTER å spise nå, er d fortsatt Umulig å gå ned 10 kg på to uker!! Men har noen andre tips til deg: Spis seks små måltid pr dag Drikk minst 2 l vann 100 situps og side situps hver dag 50 squats hver dag Planke litt lenger enn du orker hver dag Kjøp wraps fra It works, følg bruksanvisningen! Bruk dem annenhver dag. Ta litt solarium Lover deg 100% forbedring på to uker Anonymous poster hash: 02d9c...df0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Buljongterning i vann som suppe. Sukkerfri tyggis. Vann gjennom hele dagen. Gnag på en agurk. Anonymous poster hash: 85b71...21d
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #8 Skrevet 26. april 2015 Psmf, les litt om den. Du kan klare å gå ned 5 kg på den på 2 uker. Er du veldig heldig klarer du 6-7 kg,men tviler på at du kan klare 10 kg på 2 uker så lenge du ikke er 1.60 og veier 100 kg da Anonymous poster hash: 0a105...032
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Jeg har klart å gå ned 15 kilo nå på 5 måneder med hjelp av en del trening (litt vanskelig å hatt tid når jeg er student, jobber og har barn) men jeg skal i et bryllup om to uker og passer enda ikke den kjolen jeg har kjøpt. Regner med at jeg må ned 10 kilo til, men det vet jeg at jeg ikke blir å klare å bare trene bort så fort. Noen som har noen gode/ekstreme diett-tips som faktisk fungerer? Jeg er villig til å prøve ALT for å faktisk komme meg inn i den kjolen. Min eks-mann (gift i 10 år) skal dit, og for første gang vil jeg faktisk se SMASHING ut når jeg møter han. Har virkelig sett frem til denne dagen nå i 6 måneder. Trenger ikke masse kommentarer på at ekstreme diett-tips (eller andre tips!) er dumme/farlige, for dette er overhodet ikke noe jeg blir å fortsette med - jeg ønsker bare å komme inn i denne kjolen så blir jeg å fortsette med vanlig trening/kosthold etter bryllupet. Anonymous poster hash: 5bf22...726 Du vil nok ikke miste 10 kg, men kan kanskje klare 4-5 kg. Begynn på streng lavkarbo og vær i ketose. Anonymous poster hash: 83222...d1a
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #10 Skrevet 26. april 2015 Tusen takk for masse gode tips. Skal sette med ned å lese litt om de forskjellige diettene! Blir godt å endelig å ha en normalvekt siden mannen gikk i fra meg pga vektoppgang. Nå skal han bare angre!! Anonymous poster hash: 5bf22...726
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #11 Skrevet 26. april 2015 Gikk på streng lavkarbo for noen år siden. Gikk ned 15 kilo på 4 uker Totalt gikk jeg ned 25 kilo på 3 måneder. Har også holdt vekten siden da. Anonymous poster hash: 13730...20d
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #12 Skrevet 26. april 2015 Spis bare frukt og grønnsaker, linser og bønner da vil du fortsatt kunne spise mat, være mett og fungere sånn nogen lunde. Faren ved ekstreme dietter er at man slutter å se sunn ut, heller dratt, bleik, uopplagt, sliten og litt utvasket ut. Det finnes vel flere kjoler også... Anonymous poster hash: d04aa...e4a
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #13 Skrevet 26. april 2015 Tusen takk for masse gode tips. Skal sette med ned å lese litt om de forskjellige diettene! Blir godt å endelig å ha en normalvekt siden mannen gikk i fra meg pga vektoppgang. Nå skal han bare angre!! Anonymous poster hash: 5bf22...726 Hahahaha😂😂😂😂 Anonymous poster hash: d3190...5ea
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #14 Skrevet 26. april 2015 Jeg gikk ned 7 kg på 10 dager på Nutrilett. Drøye 5 er ikke noe problem på to uker. Anonymous poster hash: 7ded7...e50
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #15 Skrevet 26. april 2015 Gikk på streng lavkarbo for noen år siden. Gikk ned 15 kilo på 4 uker Totalt gikk jeg ned 25 kilo på 3 måneder. Har også holdt vekten siden da. Anonymous poster hash: 13730...20d Hei! Kan du fortelle litt om hvordan du klarte det? Hvordan så en vanlig dagsmeny ut? Trente du? Blir veldig takknemlig for svar!! Anonymous poster hash: b62b5...e47
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #16 Skrevet 26. april 2015 Tusen takk for masse gode tips. Skal sette med ned å lese litt om de forskjellige diettene! Blir godt å endelig å ha en normalvekt siden mannen gikk i fra meg pga vektoppgang. Nå skal han bare angre!! Anonymous poster hash: 5bf22...726 Hvorfor skal han angre på at du går ned i vekt ETTER at han gjorde det slutt? Kunne ikke du gjort dette da dere var sammen og fortsatt vært ett par? Du får det jo til Anonymous poster hash: 3d91a...d42
Tyra79 Skrevet 26. april 2015 #17 Skrevet 26. april 2015 Det hørtes ikke helt sunt ut, å miste så mye vekt på så kort tid! Tror jeg hadde gått for ny kjole, jeg;)!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #18 Skrevet 26. april 2015 Tusen takk for masse gode tips. Skal sette med ned å lese litt om de forskjellige diettene! Blir godt å endelig å ha en normalvekt siden mannen gikk i fra meg pga vektoppgang. Nå skal han bare angre!! Anonymous poster hash: 5bf22...726 Hvorfor skal han angre på at du går ned i vekt ETTER at han gjorde det slutt? Kunne ikke du gjort dette da dere var sammen og fortsatt vært ett par? Du får det jo til Anonymous poster hash: 3d91a...d42 Jeg gikk opp fra 55kg til 75kg. Er 169 høy så jeg syns ikke det var så ekstremt ille - men det syntes han. Jeg var slapp i graviditeten og forventet at fett skulle "forsvinne" av seg selv etter barnet ble født. Men det gjorde det altså ikke, og jeg var rett og slett lat. Han valgte å gå i fra meg fordi han ikke fant meg attraktiv lenger pga nettop vekten. (selv om det skurrer litt i mine ører). Etter vi gikk ifra hverandre trøstespiste jeg en del, var deprimert og gikk opp 6-7 kilo til. Nå er jeg nede på 68 kilo igjen og skal ned til min "orignale" vekt. Så får han faktisk se at jeg klarte helt fint å gå ned i vekt Anonymous poster hash: 5bf22...726
E.E.E. Skrevet 26. april 2015 #19 Skrevet 26. april 2015 Hmmm, nå vil jeg bare slenge ett forslag ut i lufta her. Hva med å kjøre en lavkarbo-diett, med mange små, sunne måltider om dagen og så trener du alt det du har tid til. Altså legg opp livet så du er i bevegelse. Typ gå til jobben eller parker ett stykke unna, så du kan gå ett stykke osv. Så hiver du vekta ut av vinduet eller noe, hehehe. 😉😄😄 Til bryllupet finner du en feiende flott kjole, selv om det kansje ikke er den du mente. Så får eksen din se en sunn, frisk, glad og flott dame, som det hadde vært verdt å ta vare på en gang. (Som er den hun er, med eller uten noen ekstra kilo!) 😉😄😄 (Ikke en blek, sliten, tynn og hevngjerrig dame som har pressa seg inn i en kjole som kansje er litt for liten... ikke at du er det altså, bare sånn satt litt på spissen. 😜😄😄)
E.E.E. Skrevet 26. april 2015 #20 Skrevet 26. april 2015 Tusen takk for masse gode tips. Skal sette med ned å lese litt om de forskjellige diettene! Blir godt å endelig å ha en normalvekt siden mannen gikk i fra meg pga vektoppgang. Nå skal han bare angre!! Anonymous poster hash: 5bf22...726 Hvorfor skal han angre på at du går ned i vekt ETTER at han gjorde det slutt? Kunne ikke du gjort dette da dere var sammen og fortsatt vært ett par? Du får det jo til Anonymous poster hash: 3d91a...d42 Jeg gikk opp fra 55kg til 75kg. Er 169 høy så jeg syns ikke det var så ekstremt ille - men det syntes han. Jeg var slapp i graviditeten og forventet at fett skulle "forsvinne" av seg selv etter barnet ble født. Men det gjorde det altså ikke, og jeg var rett og slett lat. Han valgte å gå i fra meg fordi han ikke fant meg attraktiv lenger pga nettop vekten. (selv om det skurrer litt i mine ører). Etter vi gikk ifra hverandre trøstespiste jeg en del, var deprimert og gikk opp 6-7 kilo til. Nå er jeg nede på 68 kilo igjen og skal ned til min "orignale" vekt. Så får han faktisk se at jeg klarte helt fint å gå ned i vekt Anonymous poster hash: 5bf22...726 Altså, han er så kort i pæra at du kan være glad du kom deg unna tenker jeg! 😮 For en flott jobb du har gjort! For deg selv! 👏👏👏 Lev livet nå og nyt det du har! ☺☺
Nyttårs barn Skrevet 26. april 2015 #21 Skrevet 26. april 2015 Hmmm, nå vil jeg bare slenge ett forslag ut i lufta her. Hva med å kjøre en lavkarbo-diett, med mange små, sunne måltider om dagen og så trener du alt det du har tid til. Altså legg opp livet så du er i bevegelse. Typ gå til jobben eller parker ett stykke unna, så du kan gå ett stykke osv. Så hiver du vekta ut av vinduet eller noe, hehehe. Til bryllupet finner du en feiende flott kjole, selv om det kansje ikke er den du mente. Så får eksen din se en sunn, frisk, glad og flott dame, som det hadde vært verdt å ta vare på en gang. (Som er den hun er, med eller uten noen ekstra kilo!) (Ikke en blek, sliten, tynn og hevngjerrig dame som har pressa seg inn i en kjole som kansje er litt for liten... ikke at du er det altså, bare sånn satt litt på spissen. ) Støtter denne. Tror du ser bedre ut med noen kilo mer og frisk og opplagt. Noe du ikke vil være etter to uker uten mat.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #22 Skrevet 26. april 2015 Hmmm, nå vil jeg bare slenge ett forslag ut i lufta her. Hva med å kjøre en lavkarbo-diett, med mange små, sunne måltider om dagen og så trener du alt det du har tid til. Altså legg opp livet så du er i bevegelse. Typ gå til jobben eller parker ett stykke unna, så du kan gå ett stykke osv. Så hiver du vekta ut av vinduet eller noe, hehehe. Til bryllupet finner du en feiende flott kjole, selv om det kansje ikke er den du mente. Så får eksen din se en sunn, frisk, glad og flott dame, som det hadde vært verdt å ta vare på en gang. (Som er den hun er, med eller uten noen ekstra kilo!) (Ikke en blek, sliten, tynn og hevngjerrig dame som har pressa seg inn i en kjole som kansje er litt for liten... ikke at du er det altså, bare sånn satt litt på spissen. ) Du har noen gode poeng der! Tanken om å passe mine "gamle" kjoler har vært festa i hodet mitt de siste 6 månedene, så det er alt jeg har tenkt på (og i hodet mitt har jeg selvfølgelig sett ut som en supermodell i dem ;-)) Men jeg tror jeg blir å gå for en god lavkarbo-diett og gå turer/trene så mye som mulig! Solarium, lav-karbo, god kroppspleie og en time hos frisøren er nok min oppskrift frem til bryllupet! Skal vel klare å se smashing ut, og syns ikke han det er det nok alltids en sjans for at andre (ink meg selv!) syns det Anonymous poster hash: 5bf22...726
E.E.E. Skrevet 26. april 2015 #23 Skrevet 26. april 2015 Hmmm, nå vil jeg bare slenge ett forslag ut i lufta her. Hva med å kjøre en lavkarbo-diett, med mange små, sunne måltider om dagen og så trener du alt det du har tid til. Altså legg opp livet så du er i bevegelse. Typ gå til jobben eller parker ett stykke unna, så du kan gå ett stykke osv. Så hiver du vekta ut av vinduet eller noe, hehehe. Til bryllupet finner du en feiende flott kjole, selv om det kansje ikke er den du mente. Så får eksen din se en sunn, frisk, glad og flott dame, som det hadde vært verdt å ta vare på en gang. (Som er den hun er, med eller uten noen ekstra kilo!) (Ikke en blek, sliten, tynn og hevngjerrig dame som har pressa seg inn i en kjole som kansje er litt for liten... ikke at du er det altså, bare sånn satt litt på spissen. ) Du har noen gode poeng der! Tanken om å passe mine "gamle" kjoler har vært festa i hodet mitt de siste 6 månedene, så det er alt jeg har tenkt på (og i hodet mitt har jeg selvfølgelig sett ut som en supermodell i dem ;-)) Men jeg tror jeg blir å gå for en god lavkarbo-diett og gå turer/trene så mye som mulig! Solarium, lav-karbo, god kroppspleie og en time hos frisøren er nok min oppskrift frem til bryllupet! Skal vel klare å se smashing ut, og syns ikke han det er det nok alltids en sjans for at andre (ink meg selv!) syns det Anonymous poster hash: 5bf22...726 Heier på deg! 👏👏👏👏👏 👍 😄 Suverent! 👍👍
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #24 Skrevet 26. april 2015 Jeg gikk ned 10 kg på 3 uker. Ufrivillig men bra. Det var sjokk etter å bli forlatt av bf til mine da yngste var 1 mnd. Hadde ikke sultfølelse så jeg glemte å spise i tillegg til at jeg fullammet. 20 på 2 mnd totalt Anonymous poster hash: d20d4...617
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #25 Skrevet 26. april 2015 Når du allerede har gått ned 15 kg er det ikke mulig å miste 10 til på 2 uker. Er første uka en mister mest og den er du langt forbi. og jeg synes bare det er trist at du slanker deg for å vise eksen. Gjør deg for deg selv og barnet ditt. Hva om han dukker opp med ny dame? Da er det du som blir lei deg, ikke han. Anonymous poster hash: 20e77...019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå